jueves. 02.12.2021 |
El tiempo
jueves. 02.12.2021
El tiempo

O 45% do alumnado do programa de emprego da AED conseguiu traballo

Luis López, acompañado de José Crespo y Antonio Lamas, visitó la fase final de esta iniciativa. DP
Luis López, acompañado de José Crespo y Antonio Lamas, visitó la fase final de esta iniciativa. DP
Trátase dun curso que se centra na condución e o manexo de carretas elevadoras

El 45% del alumnado del Programa Integrado de Emprego (PIE) de la Asociación de Empresarios de Deza (AED), es decir, un total de 45 personas, encontró trabajo a jornada completa de al menos tres meses de duración. Además, gracias a esta formación, centrada en la conducción y manejo seguro de carretas elevadoras para la prevención de riesgos laborales, 71 participantes consiguieron algún contrato de trabajo en el último año. Y esto a falta de dos semanas para que finalice la formación.

El delegado territorial de la Xunta en Pontevedra, Luis López, visitó la tarde del martes este PIE de la AED, impulsado por la Consellería de Emprego e Igualdade, y destacó su "éxito laboral", palpable en los resultados de inserción conseguidos hasta la fecha.

"A AED é un exemplo a seguir e o seu esforzo e implicación na mellora da calidade de vida da xente é digno de admiración"

El representante autonómico, acompañado del alcalde de Lalín, José Crespo, y del presidente de la AED, Antonio Lamas, asistió a una de las últimas acciones formativas de este programa, y puso en valor "o enorme traballo da asociación durante as últimas tres décadas para impulsar o crecemento das empresas e a creación de emprego na bisbarra, o que permitiu que milleiros de dezaos atoparan un traballo". "A AED é un exemplo a seguir e o seu esforzo e implicación na mellora da calidade de vida da xente é digno de admiración", añadió.

El PIE de la patronal dezana está financiado por la Xunta de Galicia con 250.000 euros y se orientó a la mejora de la empleabilidad de un centenar de vecinos y vecinas de la comarca con acciones diversas, como la conformación de itinerarios laborales, realización de currículos, análisis de habilidades profesionales o cursos formativos, entre otras actividades.

Este programa, que terminará el 8 de noviembre, contó con la participación, en su práctica totalidad, de mujeres desempleadas de larga duración. "A Xunta de Galicia ten un compromiso decidido co emprego nas comarcas de Deza e Tabeirós, xa que é algo fundamental para ter unha vida digna e de calidade, e por iso artellamos accións formativas e de inserción para máis de 500 persoas destas dúas bisbarras entre os catro obradoiros de emprego recén iniciados, os 23 cursos AFD que están a arrancar en diversos centros de Lalín, Silleda e A Estrada e este Programa Integrado de Emprego", concluyó Luis López.

O 45% do alumnado do programa de emprego da AED conseguiu traballo
comentarios
ç