O Aquis Celenis reclama criterios claros para o próximo curso

Os profesores recordan que tiveron que utilizar os seus medios para impartir as clases
2020070316512467502
photo_camera Os docentes piden medidas para realizar o seu labor nas mellores condicións posibles. CEDIDA
Acondicionar espazos apresuradamente e comprar material sen recibir recomendación algunha por parte da Consellería de Educación son dúas accións que tivo que levar a cabo o profesorado do IES, Aquis Celenis, de Caldas de Reis. Ademais, tivo que asumir a responsabilidade de abrir o centro para a volta do alumnado atendendo unhas instrucións contraditorias, publicadas dous días antes, e elaborar horarios sen saber que profesorado estaba dispoñible.

Por outra banda, os docentes subliñan que se viron obrigados a combinar a actividade presencial e a telemática, tendo en conta que os de 2º de Bacharelato debían seguir coa telemática no resto dos cursos, comprar material adicional (cámaras, micros, etc.) e adaptar os equipos do centro (cámaras, micros, etc.) para que os que se reincorporaban puidesen desenvolver o seu labor.

"Durante estes meses, o profesorado non só tivo que impartir clase dás súas materias, senón que a docencia a distancia transcorreu paralelamente á formación autodidacta e cooperativa na docencia virtual", subliñan, e agregan que se viron obrigados a formar aos estudantes e ás súas familias na comunicación dixital.

"Estamos a sufrir unha presión que poucas veces vén acompañada da colaboración dá Administración"

O acontecido no IES Aquis Celenis a raíz do brote de coronavirus é consecuencia da "confusión" derivada da "ausencia de directrices claras e criterios comúns", que resultou especialmente negativa en apartados como os criterios de promoción e titulación, "deixando toda a responsabilidade aos equipos docentes e propiciando desigualdades".

Ante o reto do próximo curso, reclaman criterios para a formación de grupos e protocolos de seguridade, ademais do incremento do investimento. No seu cadro de esixencias inclúen flexibilizar os criterios relacionados coas medidas de atención á diversidade e que o profesorado as decida.

Paralelamente, reclaman formación ante unha hipotética volta ao ensino a distancia, a mellora da conectividade e dotación de medios.

"Debemos ser os únicos traballadores que temos que poñer os nosos medios para o traballo", recordan. "Os equipos directivos estamos a sufrir unha presión sen precedentes, que poucas veces vén acompañada dá comprensión e colaboración da Administración", denuncian.

Comentarios