Por outra banda, os docentes subliñan que se viron obrigados a combinar a actividade presencial e a telemática, tendo en conta que os de 2º de Bacharelato debían seguir coa telemática no resto dos cursos, comprar material adicional (cámaras, micros, etc.) e adaptar os equipos do centro (cámaras, micros, etc.) para que os que se reincorporaban puidesen desenvolver o seu labor.
"Durante estes meses, o profesorado non só tivo que impartir clase dás súas materias, senón que a docencia a distancia transcorreu paralelamente á formación autodidacta e cooperativa na docencia virtual", subliñan, e agregan que se viron obrigados a formar aos estudantes e ás súas familias na comunicación dixital.
"Estamos a sufrir unha presión que poucas veces vén acompañada da colaboración dá Administración"
O acontecido no IES Aquis Celenis a raíz do brote de coronavirus é consecuencia da "confusión" derivada da "ausencia de directrices claras e criterios comúns", que resultou especialmente negativa en apartados como os criterios de promoción e titulación, "deixando toda a responsabilidade aos equipos docentes e propiciando desigualdades".
Ante o reto do próximo curso, reclaman criterios para a formación de grupos e protocolos de seguridade, ademais do incremento do investimento. No seu cadro de esixencias inclúen flexibilizar os criterios relacionados coas medidas de atención á diversidade e que o profesorado as decida.
Paralelamente, reclaman formación ante unha hipotética volta ao ensino a distancia, a mellora da conectividade e dotación de medios.
"Debemos ser os únicos traballadores que temos que poñer os nosos medios para o traballo", recordan. "Os equipos directivos estamos a sufrir unha presión sen precedentes, que poucas veces vén acompañada dá comprensión e colaboración da Administración", denuncian.