O centro de saúde da Estrada volve ser finalista nos Best in Class

O centro médico xa foi nomeado o mellor de España en cinco ocasións ► A gala de entrega dos premios será o día 30
Equipo de Atención Primaria del centro de salud de A Estrada. PATRI FIGUEIRAS
photo_camera Equipo de Atención Primaria do centro de saúde de A Estrada. PATRI FIGUEIRAS

O centro de saúde da A Estrada vai camiño de converterse, por sexta vez, no mellor de España. A XVII convocatoria dos premios Best in Class (BIC), promovidos cada ano para potenciar a calidade asistencial en hospitais e centros de saúde, volveu a situar ao estradense na lista dos finalistas de toda España, competindo cos centros de saúde de Arrigorriaga, Etxebarri e Porta de Madrid.

Esta é a novena vez, desde o 2013, que o equipo do centro médico estradense, coordinado polo doutor Juan José Sánchez Castro, aparece na selección de finalistas destes premios nacionais, promovidos polo diario de información sanitaria Gaceta Médica e a cátedra de Innovación e Xestión Sanitaria da Universidade Rei Juan Carlos. Desde 2019 ao 2021 o centro recibiu cinco estrelas por gañar o certame en tres ocasións os últimos catro anos, razón pola cal o equipo non puido concorrer aos galardóns o pasado ano.

Estes galardóns teñen en conta o liderado, a xestión e a estratexia do centro, ademais da cuestión asistencial. Valórase o servizo centrado na persoa, a resposta ás reclamacións para mellorar ou a política de comunicación de erros.

O Comité de Sociedades e Calidade reuniuse na sede de Wecare-ou para revisar a clasificación final e coñecer as candidaturas gañadoras e finalistas correspondentes a 2022, que se farán públicas na gala. A tarefa deste comité resulta fundamental á hora de dar o visto e prace ás listaxes de finalistas que se xeran a través dun indicador, o Indice de Calidade en Atención ao Paciente (ICAP), obtido a partir dos cuestionarios que os centros sanitarios e os servizos hospitalarios completan como requisito para participar nestes galardóns.

Os cuestionarios ICAP permiten profundar no análise da actividade e a calidade asistencial, valorar a súa evolución e medirse con outros centros e servizos hospitalarios.

Comentarios