viernes. 30.10.2020 |
El tiempo
viernes. 30.10.2020
El tiempo

El comité del Sagrado Corazón, expectante ante la oferta de Venancio Salcines

El colegio Sagrado Corazón de Lalín. ARCHIVO
El colegio Sagrado Corazón de Lalín. ARCHIVO
Este jueves se reunirá con el empresario, que presentará su oferta, en la que propone reducir el máximo posible los despidos

"Isto é algo novo que nos sorprende e nos chama a atención, e iremos alí a escoitar o que nos quere contar". El responsable de CIG-Ensino, Xosé Manuel Nogueira, que forma parte del comité de empresa del Sagrado Corazón do Deza, en Lalín, se mostró expectante ante la reunión que mantendrán este jueves con Venancio Salcines, socio del Centro de Estudios Superiores Universitarios de Galicia (Cesuga), que ha mostrado interés por comprar el colegio lalinense que se encuentra desde febrero en un proceso concursal.

En el encuentro, Salcines expondrá ante el comité de empresa su propuesta que, según explica Nogueira, "trátase dunha oferta na que el pretende afectar ao menor número posible de persoas en canto a despidos, polo tanto imos a escoitar con expectación".

Dos empresas aspiran a hacerse con la titularidad del Sagrado Corazón do Deza

Y es que, según recuerda el sindicalista, cuando el centro entró en concurso "partíamos dunha situación de 26 persoas afectadas polo Ere, e a proposta que está agora no xulgado é de 15 traballadores", una cifra que Salcines pretende reducir todavía más.

Con respecto a la propuesta del otro posible comprador, Scientia School, Nogueira señaló que genera desconfianza en el comité de empresa. "Parécenos unha burrada porque non atende aos criterios nin de antigüedade nin de voluntariedade", dijo, y concretó que en su oferta "fan en todo caso alusión a unha selección de carácter técnico que non se levou a cabo, sabemos que é unha mentira porque non se fixo". Y es que tal y como subrayó Nogueira, "recolle que realizaron entrevistas aos traballadores e non se fixeron". Asimismo, la empresa asegura en su informe que "se aplicou un protocolo baseado no Inter, un protocolo a nivel europeo para o ámbito tecnolóxico, pero non se fixo absolutamente nada". "Son disculpas baratas cas que pretenden enganar ao xulgado", sentenció.

IRREGULARIDADES. CIG-Ensino presentó el pasado martes una solicitud en la Inspección de Trabajo de Vigo "para que nos atenda e se reúna con nós, e poder contarlle o que aquí está acontecendo, porque estanse dando situacións irregulares desde a nosa perspectiva no ámbito laboral, con modificacións de contratos e demáis antes incluso de que se aprobe o Ere", explicó Nogueira, que aseguró que "nestes momentos temos compañeiros e compañeiras que están facendo teletraballo desde a casa sen ningún motivo e sen ningunha función".

Culminación del procedimiento
Xosé Manuel Nogueira explicó que la pasada semana el Juzgado de lo Mercantil número 2 de Pontevedra les comunicó que se abriría un plazo de 15 días para solicitar informes a la autoridad laboral. "Para nós –dijo– iso quere dicir que a proposta que fixo a administración concursal de Ere vinculado a esa venta, podemos intuir que non convenceu plenamente ao xulgado, por iso abre un prazo de 15 días para pedir informes á autoridade laboral".

Así, se prevé que en las próximas semanas el proceso concursal llegue a su fin.

El comité del Sagrado Corazón, expectante ante la oferta de...
comentarios