José Crespo: "Imos facer unha aposta decidida por crear postos de traballo"

O alcalde de Lalín recoñece que o tema dos ERE de Florentino é "preocupante" e confía en que manteña "ou máximo número" de empregos
El alcalde de Lalín, José Crespo, durante una rueda de prensa telemática. CEDIDA
photo_camera O alcalde de Lalín, José Crespo. CEDIDA

El alcalde de Lalín, José Crespo, aseguró este martes que "imos facer unha aposta decidida por crear postos de traballo en todo o que teña que ver con hostalería e turismo para intentar favorecer o que é o noso sistema de vida e que poidamos minimizar eses 1.200 parados que hai na vila", a la vez que puso en valor la inversión millonaria del Concello en el plan Lalín por vir para paliar la crisis del coronavirus.

El regidor habló en una entrevista radiofónica sobre la crisis económica en distintos sectores de la villa después de que los grupos municipales de Compromiso por Lalín (CxL) y PSOE demandasen la convocatoria urgente de un Pleno extraordinario a través de los medios de comunicación para debatir sobre la situación del textil en el municipio, para solicitarle a la Xunta la elaboración y puesta en marcha de un plan de reindustrialización del textil lalinense.

Y es que la crisis de este sector se hizo todavía más patente la pasada semana tras el anuncio de la empresa Florentino de iniciar la negociación de un expediente de regulación de empleo (ERE) que afectará a 50 trabajadores. El propietario de la firma, Florentino Cacheda, informó el pasado miércoles que la empresa necesita ajustar costes para asegurar el futuro de la firma y recordó que los últimos años fueron duros para el sector textil.

"Para nós o textil foi sempre un sector fundamental e en Lalín foi o noso buque insignia... que coa crise anterior practicamente arrasou unha boa parte e que agora que está dando tamén algo de problemas porque é difícil, polo que din eles, de competir e a nivel de ventas se non tes unha produción máis barata", explicó Crespo, que subrayó que "en todo caso, o que se trata aquí e de salvar o maior número de traballos", y puntualizó que su Gobierno ofreció ayuda a las empresas siempre que lo solicitaron.

"Sen dúbida o tema de Florentino é un tema preocupante. Confiemos en que a empresa manteña o máximo número posible de postos de traballo que lle permita a súa supervivencia, iso foi o que nos dixo a propiedade", aseguró.

"Imos ter unha crise brutal, pero eu son optimista pero eu confío en que poderemos saír dela", sentenció Crespo.

microcréditos. Por otra parte, el alcalde anunció este martes que, "se non hai novidade", el Gobierno local firmará este jueves con Iberaval, con Sogarpo y con la Asociación de Empresarios de Deza (AED) tres convenios de colaboración para los microcréditos, "para que un veciño de Lalín, sexa un comerciante ou un autónomo, poida pedir un crédito de entre 20.000 e 25.000 euros e que non lle custe absolutamente nada", indicó el mandatario.

Este convenio está incluido en el plan Lalín por vir.

Comentarios