El PP critica que Cuiña y Vilariño intenten "dinamitar" el Pleno de Lalín

El socialista Ramón Santalla, por su parte, considera que Karen Fernández perdió la razón el pasado viernes al mencionar "a unha persoa falecida"
Momento en el que los concejales de CxL, BNG y PSOE abandonan el Pleno de Lalín. PATRI FIGUEIRAS
photo_camera Momento en el que los concejales de CxL, BNG y PSOE abandonan el Pleno de Lalín. PATRI FIGUEIRAS

El PP lalinense envió este lunes un comunicado en el que defiende que "é unha vergoña" que el líder de Compromiso por Lalín (CxL), Rafael Cuiña, y el portavoz del BNG, Paco Vilariño, "intenten dinamitar o funcionamento plenario", a raíz del convulso Pleno del pasado viernes, en el que el alcalde expulsó al nacionalista tras discutir con la edil de Comercio, Karen Fernández, y CxL y PSOE abandonaron la sesión después de un comentario desafortunado de la concejala popular contra Cuiña.

"O que transmiten é a sensación de que non dan asumido o resultado electoral cando van alá sete meses e o deberían aceptar, como desde o PP fixemos nas eleccións de 2015", apuntaron los populares, y añadieron que "piden a reprobación de Karen cando había que comezar por reprobalos a eles dous". Asimismo, atribuyeron los altercados en la sesión plenaria a los dos ediles de la oposición, defendiendo que "ten habido momentos crispados pero nunca estas provocacións que están facendo a diario Cuiña e Vilariño".

PSOE. Por su parte, el portavoz del PSOE, Román Santalla, anunció en una entrevista radiofónica que solicitará al alcalde la convocatoria de una junta de portavoces para tratar de tomar medidas que contribuyan a la normalización de la vida política.

"Somos representantes do pobo de Lalín e, polo tanto, o espello no que debe mirarse a xente. Temos que corrixir inmediatamente unha situación que os cidadáns non entenden", dijo. Asimismo, Santalla insistió en que la "concelleira de Comercio entrou no terreo persoal e, o que é máis grave, fixo mención a unha persoa falecida". "Penso que cando alguén trata de atacar no persoal, incluso facendo referencia a unha persoa que xa non se atopa entre nós, perde toda a razón política", añadió.

Comentarios