Licenza municipal para que Froiz desenvolva o seu proxecto de 5,7 millóns en Barro

A empresa xa conta coa súa nave de conxelado, pero a parte principal da súa csu complexo loxístico desenvolverase dentro do proxecto principal
Parcela en la que actuará Distribuciones Froiz. DP
photo_camera Parcela en la que actuará Distribuciones Froiz. DP

La Xunta de Goberno del concello de Barro acaba de conceder la licencia a Distribuciones Froiz S.A.U. para la construcción de su Centro Loxístico de Distribución en la parcela principal de la empresa en el polígono de Curro. Froiz se dispone, con este permiso ya en su poder, a ejecutar la construcción de su centro logístico en Barro y contará con una superficie de 24.124,5 metros cuadrados sobre una parcela de 44.826,93 metros. Este proyecto cuenta con un presupuesto que asciende a 5.738.134,47 euros.

El Concello apunta que "o feito de que unha empresa punteira como é Froiz asente aquí a súa central de distribución consolida o carácter do polígono de Outeda como referencia no sector e seguro que esperta interese para o asentamento de novas empresas do sector da alimentación e dos servizos neste parque industrial".

A su vez, reconocen como un motivo de satisfacción ver como se inicia la construcción de estas nuevas instalaciones, en las que podrán llegar a trabajar más de 500 personas y como, en paralelo, la elección de esta empresa ha motivado una fuerte corriente de interés por parte de otras del sector y permite que en actualidad, se pueda afirmar ya que "os polígnos de Barro se van ocupando e consolidando con empresas dos sectores da alimentación, dos servizos e enerxías renovables".

El alcalde, Xosé Manuel Fernández Abraldes, afirma que "desde o concello damos todas as facilidades posibles ás empresas que se queren asentar en Barro e axilizamos ao máximo os trámites administrativos para que a súa implantación sexa unha realidade o máis pronto posible" y asegura sentirse "moi satisfeito de ver como os nosos polígonos se van enchendo de forma tan rápida e con empresas punteiras nos seus sectores".

Discribuciones Froiz eligió el polígono de Curro por estar situado en una zona estratégica para la distribución, próximo a los enlaces con la autopista y también a su actual centro neurálgico, en Poio. La firma ya ha construido su primera nave, de procesado de congelado, pero la parte principal de su complejo logístico se desarrollará dentro del proyecto principal.

Comentarios