El PP tomó fotos de Luciano Sobral acudiendo a las reuniones de A Seca en ocho ocasiones

"O alcalde incumpriu as normas covid cando Poio tiña os peores datos de toda Galicia", denuncia Ángel Moldes ►El regidor poiense niega los hechos y afea el seguimiento realizado por los populares, "o que dá unha idea da súa desesesperación"
La comparecencia del portavoz del PP de Poio, Ángel Moldes, este martes. RAFA FARIÑA
photo_camera La comparecencia del portavoz del PP de Poio, Ángel Moldes, este martes. RAFA FARIÑA

El PP de Poio sigue acusando al alcalde, Luciano Sobral, de participar en reuniones diarias (de lunes a viernes) en el ático de un inmueble de A Seca en el que se encontraría, según Ángel Moldes, con seis o siete personas durante las tres últimas semanas.

Ante la respuesta del regidor, que desmintió el domingo las acusaciones, el PP compareció este martes con una serie de fotos bajo el brazo con las que se demostraría la presencia de Sobral hasta en ocho ocasiones en A Seca para lo que Moldes definió como "o café cos colegas".

"O alcalde incumpriu as normas covid cando o noso concello tiña os peores datos de toda Galicia e cando tivo oportunidade de dar unha explicación ou mesmo pedir desculpas, elixiu a mentira", lamentó el popular, que, sin embargo, descartó denunciar al alcalde "porque non é o noso talante, e porque as consultas xurídicas que fixemos a avogados nos indicaron que é difícil de demostrar o ilícito, xa que o alcalde estaba nun establecemento comercial que podía estar aberto". Del mismo modo, el PP añade que ni los vecinos que delataron al alcalde o a los supuestos acompañantes, ni la formación política consideró oportuno llamar a la Policía Local para disolver esas reuniones.

El regidor, por su parte, volvió a desmentir las acusaciones del PP afeando el hecho de que le siguiesen para realizar esas fotos "o que dá unha idea da desesesperación que pode ter o PP".

"Vou a onde me chaman desde sempre, e nese caso en concreto, trátase dun establecemento, unha ferretería que, ademais de ser proveedor do Concello é o lugar onde eu arranxo a miña maquinara de xardín. Eu non sei que ten de ilegalidade que un alcalde vaia a un local, a unha empresa, a onde o chama un veciño, ou a facer a compra ao supermercado", añadió.

El regidor lamenta las acusaciones del PP y el hecho de que se le persiga para fotografiarle "pero aínda máis lamento que falen de posibles reunións ilegais para falar de cuestións urbanísticas. Falan concretamente de dúas persoas ás que lles teño aprezo que son excompañeiros concelleiros", indica, y en ese sentido admite que sí estudiarán tomar medidas contra el PP, si persevera en esa línea. "Solo pode afirmar esas cousas quen non ten nin idea, ou quen nunca aprobu un Pxom, como é o caso do PP, que parece ignorar o traballo que iso conleva".

Comentarios