A Xunta constata que a residencia Ballesol de Poio non ten enfermeira 24 horas e pide "emendalo"

DomusVi deféndese das acusacións de Vellez Digna e asegura que os seus centros cumpren coa normativa galega de cocientes de persoal 
Residencia Ballesol de Poio. JOSÉ LUIZ OUBIÑA
photo_camera Residencia Ballesol de Poio. JOSÉ LUIZ OUBIÑA

Inspectores da Consellería de Política Social e Xuventude constataron que a residencia Ballesol de Poio non conta con enfermeira as 24 horas, polo que instou á dirección a que o emende". 

Así o ratificaron a Europa Press fontes deste departamento que tivo constancia da denuncia interposta pola asociación de familiares e usuarios de residencias Vellez Digna. 

En concreto, este colectivo dirixiuse ás consellerías de Política Social e Sanidade porque varios centros dos grupos DomusVi e Ballesol incorrían nun "incumprimento reiterado" da obrigación de dispor de enfermeira as 24 horas -tal e como dispón a normativa autonómica- porque "néganse a cubrir vacacións e baixas". 

Ademais, Vellez Digna puxo como exemplo o caso dun ancián do centro Ballesol de Poio que sufriu "unha caída o día 14 de xullo" e que "non foi derivado ao hospital" ata "o día 20 pola tarde", cando "tiña fractura de cadeira". 

Por mor da denuncia, a Consellería de Política Social confirmou a Europa Press que os seus servizos de Inspección acudiron á residencia e confirmaron que si había deficiencias" en canto ao servizo de Enfermería. 

Así, requiriron ao centro que o emende" e, se non o fai, a empresa podería chegar a enfrontarse "incluso a unha multa económica", tal e como advertiu a Administración autonómica.

DomusVi deféndese 

No que respecta ás acusacións vertidas por Vellez Digna contra DomusVi, a empresa emitiu un comunicado para defender que os tres centros citados pola asociación -fala de falta de persoal de Enfermería en Pontevedra, Aldán e Ribadumia- cumpren coas normativas establecidas pola Xunta en canto aos cocientes, que están fixadas "en función do número de residentes" en cada unha das instalacións. 

O colectivo de familiares e usuarios incidía en que nas de Aldán e Ribadumia "o médico só vén unha ou dúas horas ao e non se cobren máis que unhas horas de Enfermería". Respecto diso, DomusVi asegura que os residentes "reciben atención médica, tanto presencial como por vía telefónica, en caso de ser atendido", aínda que recoñece que tanto para a Administración como para as empresas privadas contratar persoal médico está a supor "un reto". 

Así mesmo, o comunicado da compañía insiste en que os anciáns están "sempre baixo a atención e supervisión dos seus médicos de Atención Primaria". "En todo momento nos nosos centros contamos cos profesionais necesarios para asegurar o coidado e a atención dos nosos maiores", conclúe. 
 

Comentarios