Pontevedra busca en Fitur turistas con fame "de experiencias" para todo o ano

A cultura, o termalismo, as Rías Baixas e a enogastronomía serán algunhas das propostas máis importantes da provincia na feira

Dos turistas en Combarro.RAFA FAIÑA
photo_camera Dous turistas en Combarro.RAFA FAIÑA

A Deputación de Pontevedra participará o vindeiro xoves 24 de xaneiro na Feira Internacional de Turismo (Fitur) de Madrid, onde presentará a súa nova campaña promocional na que as Rías Baixas se publicitan como "un paraíso" para todos aqueles turistas que teñan "fame de experiencias".

A campaña, que segundo os seus creadores, ten un enfoque "creativo, moderno e orixinal" que promete "romper tópicos, presenta á provincia de Pontevedra como un destino "multiexperiencial" onde o visitante pode "alimentar os cinco sentidos" coas súas paisaxes, os seus aromas, as súas texturas, os seus sons e os seus sabores.

Esta iniciativa busca achegarse ao "emoturismo", o turismo vinculado ás emocións, aproveitando que cada vez os turistas, segundo a Deputación, buscan "experiencias únicas que lles sorprendan e atrápenos" para o que o sector debe "saciar a súa fame" de aventuras.

A promoción turística de Pontevedra, que nos últimos deu protagonismo ao territorio ou ao patrimonio cultural, centrarase nesta ocasión na enogastronomía, xa que os 61 concellos da provincia contan con recursos "extraordinarios" neste sector.

"Podemos dicir con orgullo que a provincia de Pontevedra é un dos mellores destinos enogastronómicos do mundo e esta campaña suporá un gran estímulo para atraer visitantes ao destino durante os doce meses do ano", sinalan desde a Deputación.

A presentación da provincia en Fitur, que se celebrará ás doce do mediodía, e incluirá sorpresas e invitados especiais coas que se busca que todos os asistentes "sentan a necesidade" de descubrir as Rías Baixas.

A Deputación explica que o obxectivo desta promoción é avanzar na desestacionalización e a internacionalización da provincia como destino turístico, ante a súa capacidade para atraer viaxeiros durante todo o ano.

O produto de tempada, a melloría das conexións de voos e a oferta ao redor da cultura e o termalismo son "fortalezas", segundo o goberno provincial, para que Pontevedra convértase nun destino gastronómico de primeira orde de xaneiro a decembro.

Comentarios