domingo. 25.07.2021 |
El tiempo
domingo. 25.07.2021
El tiempo

As Rías Baixas "darán a badalada" coa celebración de eventos deportivos

La presentación de la campaña del Plan Estratégico Rías Baixas contó con la presencia de representantes del sector gastronómico, musical o estratégico, entre otros. DP
A presentación da campaña do Plan Estratéxico Rías Baixas contou coa presenza de representantes do sector gastronómico, musical ou estratéxico, entre outros. DP
Carmela Silva asegura que a provincia terá importantes conmemoracións que calarán a nivel internacional

A menos dunha semana para que dé comezo a campaña Fitur 2021 (Xoves, 12:00 en Madrid retransmitido por streaming), onde se presentará É o teu momento, vídeo promocional que resalta os puntos fortes de Galicia, a Deputación de Pontevedra desvela que esta provincia se colocará este ano como un dos grandes puntos turísticos a nivel internacional coa celebración de grandes eventos deportivos cos que a presidenta da Deputación, Carmela Silva, afirma que "imos dar a badalada" e convertela nunha atracción que lle devolva o status que comezou a ter nos últimos anos e a pandemia freou.

Esta nova posta en marcha pretende ademais dar un paso á fronte na dixitalización, e baixo esta premisa, establécese un período curto de campaña (dous anos) para continuar crecendo tecnoloxicamente e adaptando as Rías Baixas ás novas medidas.

Os labores para logralo empezaron xa cun Plan Estratéxico que porá en marcha un total de 269 accións operativas e desenvolverá a partir do xoves a segunda fase da campaña que terá especial reforzo durante o mes de xuño e no último trimestre do ano.

Silva, deu a coñecer os catro eixos estratéxicos a desenvolver durante estes dous anos, que se basean en desenvolver a promoción e comunicación, para o que se comezará a emitir o anuncio É o teu momento a partir da próxima semana en diferentes medios de comunicación online en ámbito nacional. Outro dos puntos a seguir será o de potenciar a oferta turística pondo en valor un total de 19 puntos de referencia, como son o Castelo de Soutomaior, ou a Ruta das Camelias, que ten especial relevancia na provincia. Entre as accións de mercadotecnia a desenvolver primará a intención de resaltar a paisaxe natural porque "temos unha costa espectacular e un interior máxico e temos que crérnolo". 

Dentro deste punto farase especial fincapé no turismo deportivo, sendo Pontevedra unha das provincias que máis aposta por resaltar neste ámbito e pretende nos próximos dous anos facer dela un lugar de celebracións a nivel internacional. Unha liña que xa se comezou a traballar e que se pretende manter máis aló de 2023.

Para rematar, a Deputación traballará na competitividade e reacción co avance de axudas e subvencións de actividades turísticas que crecerán no próximo ano e lograr con todo iso crear o cuarto eixo que reside en converter as Rías Baixas nun Destino Turístico Intelixente, algo que a presidenta da Deputación cualifica como "unha meta porque temos que ter ambición". Para iso, planéase a mellora da mobilidade turística e a calidade de emprego na provincia nun plan que vai aliñado coa Axenda 2030.

Dentro deste traballo que se expón para os próximos dous anos tradúcese en gran escala na potenciación da tecnoloxía na cidade. "Imos apostar pola dixitalización das oficinas de turismo, dimensionar o programa SmartPeme e as accións turísticas ás novas necesidades da dixitalización, lanzar accións comerciais e workshops para canalizar o intercambio comercial e traballar para captar fondos Next Generation a través de iniciativas nas que xa se está traballando como Tourist Inside II para abordar a mellora dos equipamentos turísticos e converter as Rías Baixas nun destino altamente actualizado". 

CULTURA. A presentación deste xoves abriuse coa actuación de Najla Shami, cantante galega que representa a cultura musical que se desenvolve na provincia e puxo máis en valor o turismo cultural que vén desenvolvendo nos últimos anos e expandirase nos próximos dous anos grazas a Momentos Rías Baixas. Najla interpretou a voz e guitarra dous temas propios e serviu como exemplo para a gran importancia que se dá na provincia ao ámbito musical.

O acto contou representantes de distintos sectores, como o gastronómico, con Goretti Álvarez do restaurante Silabario, catalogado como Estrela Michelin, Ana Vázquez, xerente de Alecrín que defendeu o sector turístico ou Adolfo Neira, da empresa EOSA, creadora do plan. Tomaron especial relevancia Jordi Lauren, en representación de Rías Baixas Fest e Anxo Sánchez, codirector do festival Play Doc dos FilmFest.

Un plan de 20 millóns de euros
A presidenta da Deputación de Pontevedra, Carmela Silva falou de números na presentación do Plan Estratéxico, do que asegurou que se destinaron para o seu desenvolvemento "20 millóns de euros, pero espero que sexan máis e que se nos financien moitos dos proxectos que presentamos, pero imos pór moitos fondos propios para o desenvolvemento deste plan". Un dos principais obxectivos deste plan é manter Galicia na súa posición de ser un dos principais destinos nacionais e internacionais, resaltando os principais puntos que fan desta comunidade un lugar especial. "Temos a necesidade de valorar o destino verde. Hai unha reportaxe europea que fala de Galicia como un destino espectacular, así que imos a creernoslo" sentenciaba Silva.

Premios internacionais
Baixo slogan É ou teu momento, que se presentará os próximos días en Madrid, o anuncio promocional foi premiado en Berlín á vez que a presidenta aproveitou a conxuntura para resaltar que "temos noticias de dous premios máis que aínda non podemos dicir". A Deputación participará tamén na XI Edición dos Premios SICTED de España, onde revalidará o seu liderado como primeiro destino SIDTEC nacional en número de establecementos distinguidos; acompañará aos concellos nas súas presentacións e estará nas accións de promoción de proxectos como Camiños do Sur no caseta de Badaxoz, así como no foro News Trends Ond Tourism Communication. 

A Mancomunidade explotará o turismo verde e gastronómico

Terras de Pontevedra explotará o turismo verde e gastronómico. E farao na súa nova estratexia de captación de visitantes, que terá moi en conta a próxima tempada de verán. A Mancomunidade presentou este xoves o vídeo promocional feito por Fernando Portela para dar a coñecer os atractivos da comarca. O obxectivo é potenciala como "destino seguro" a nivel estatal e internacional.

O colectivo empeza unha nova etapa con máis músculo grazas incorporación de dous novos municipios á súa lista de socios, que soben a nove. Barro e A Lama se suma a Pontevedra, Marín, Poio, Ponte Caldelas, Vilaboa, Cerdedo-Cotobade e Campo Lameiro.

O organismo disporá dun orzamento de 151.398 euros para este ano, pendente aínda de que a Xunta de Galicia confirme a súa subvención, que axudará a financiar gran parte das actividades que se desenvolvan.

A concelleira de Promoción Económica, Yoya Branco, asegurou que unha das accións que levarán a cabo en 2021 é a potenciación da Mancomunidade en redes sociais a través de intervencións de mercadotecnia dixital. "Tamén faremos actuacións relacionadas coa imaxe", dixo en referencia a concursos de fotografía como os realizados o ano pasado.

A edil do PSOE tamén recordou que a entidade, que preside Miguel Anxo Fernández Lores e que está formada por alcaldes de distinto signo político, terá unha liña de acción conxunta na promoción do Camiño Portugués.

Branco recordou, por outra banda, que este ano se manterá a guía infantil na que a Mancomunidade utiliza unha nena da Idade de Bronce para percorrer os lugares máis rechamantes do patrimonio rupestre da comarca. O personaxe, chamado Petra, seguirá presente para o turismo familiar.

TAMBIÉN EN FITUR. Terras de Pontevedra tamén estará presente en Fitur. Farao a través da caseta que Galicia terá na Feira Internacional do Turismo, que se desenvolverá en Madrid entre o 19 e o 23 de maio. O evento supón o pistoletazo de saída oficial da campaña turística de verán.

A capital das Rías Baixas tamén viaxará a Fitur a través dunha campaña propia e un vídeo promocional, O regreso dos seres extraordinarios, obra de Fernando Portela. 

As Rías Baixas "darán a badalada" coa celebración de eventos...
comentarios
ç