A Deputación de Pontevedra presentou este luns a campaña turística Momentos Rías Baixas, unha iniciativa que pretende apelar aos recordos dos viaxeiros para que se animen a regresar a este destino "cando se poida".
Na presentación desta campaña, a presidenta provincial, Carmela Silva, destacou que se trata dunha idea "innovadora, fresca e desenfadada" que desde unha perspectiva "humana" busca ofrecer unha mirada "optimista" e un ton positivo cara ao futuro.
"É unha campaña diferente porque vivimos un momento incerto e non sabemos cando poderán visitarnos", apuntou Silva, que explicou que esta iniciativa tamén será "flexible" para adaptarse á evolución das restricións de mobilidade.
A etapa inicial de Momentos Rías Baixas buscará promocionar historias reais de persoas que xa visiten este destino, mentres que a segunda, que se activará cando se poida viaxar, terá como slogan "é o teu momento" e animará a coñecer en persoa a provincia.
A campaña incluirá unha terceira fase coa oferta de rutas pola provincia e estará ligada ao Camiño de Santiago, dado que o Ano Santo prolongarase durante todo o ano 2022.
Ao longo desta promoción turística, que se desenvolverá a través das redes sociais, organizaranse concursos e sorteos mensuais de estancias e actividades turísticas.
Ademais, haberá accións puntuais en Madrid, Barcelona, Bilbao, Asturias ou Valladolid para reforzar o turismo de proximidade, segundo os responsables da campaña.