"É un programa que constrúe as tardes da Televisión de Galicia grazas a un formato orixinal, participativo, no que todos, invitados e presentadores, o pasan fenomenal e no que, incluso, hai persoas que se fixeron tan, tan queridas polo público que se converteron en colaboradoras fixas". Con estas palabras, a escritora, directora e produtora Zaza Ceballos explica o éxito de Vin polo vento
O espazo, producido por El Progreso, empezouse a emitir durante o pasado ano e xa acumula 243 programas en antena. Creouno a produtora Zenit TV que dirixe Zaza Ceballos, ideóloga do formato e principal referente á hora de explicar os segredos do seu éxito. "Chamamos a grupos, familiares ou asociacións que teñen un obxectivo común e que se unen para conseguilo. A nosa idea é que veñan a falarnos diso, da súa experencia, de todo o que os une e diferencia dos demais, e polo camiño pásano bárbaro".
Vin polo vento
'Vin polo vento' é un formato "completamente orixinal e galego" que a TVG xa ofreceu a outros membros da Forta
"Fixemos competicións e o noso escenario serviu para dar a coñecer moitas desas orquestras. De feito, en moitos programas ensinamos quen era quen en cada unha delas. Creo que é un labor moi bonito", apunta Ceballos.
"ORIXINAL E GALEGO". O programa, segundo a súa ideóloga, é un dos poucos formatos orixinais que existen nas cadeas autonómicas. "Non hai outro programa coma este, no que levas xente así para que conten a súa experiencia. É un formato completamente orixinal galego e cuxa proximidade coas súas historias conquistou o público. A súa acollida é espectacular e segue crecendo durante as últimas semanas", recoñece Ceballos.
Tal é o éxito de Vin polo vento
Xurado
Tanto Mucha como Toñito de Poi formaron o xurado que valorou as orquestras que pasaron polo programa. "Mucha fíxose tan querida que acabou cunha sección propia", presume Ceballos.