Dovizioso imponse a Lorenzo e Márquez en Brno

O piloto de Honda reforza o seu liderado a pesar de quedar terceiro

Dovizioso, Lorenzo y Márquez, en Brno. MARTIN DIVISEK
photo_camera Dovizioso, Lorenzo e Márquez, en Brno. MARTIN DIVISEK

O italiano Andrea Dovizioso (Ducati Desmosedici GP18) adxudicouse a vitoria nun apurado e apertado final do Gran Premio da República Checa de MotoGP no circuíto de Brno fronte aos españois Jorge Lorenzo (Ducati Desmosedici GP18) e Marc Márquez (Repsol Honda RC 213 V).

Ningún dos tres protagonistas cedeu un chisco ante os seus opoñentes, que ata a última curva, o último metro, buscaron "meter a roda" ao seu opoñente, aínda que ao final a orde definitiva fose ese.

Agora, Marc Márquez é algo máis líder ao incrementar ata os 49 puntos a súa vantaxe respecto ao italiano Valentino Rossi (Yamaha YZR M 1), que se tivo que conformar coa cuarta praza, labrada a pulso nunha última volta na que dobregou por 56 milésimas de segundo ao británico Cal Crutchlow (Honda RC 213 V).

A pesar de non conseguir unha notable melloría da súa moto nos últimos adestramentos libres, o italiano Valentino Rossi sorprendeu a todos os seus rivais para encabezar a carreira ao apagarse o semáforo vermello e apenas unas cantas curvas despois a proba xa perdeu a tres dos seus protagonistas por caída, o español Maverick Viñales (Yamaha YZR M 1), o alemán Stefan Bradl (Fonda RC 213 V) e o británico Bradley Smith (KTM RC 16).

Antes incluso de darse a saída, Pol Espargaró (KTM RC 16) foi baixa ao sufrir unha caída nos adestramentos libres na que se fracturou a clavícula esquerda e produciuse unha forte contusión cervical que o mandou a un hospital de Brno para que se lle puidese realizar a pertinente resonancia magnética.

Rossi non aguantou moito na cabeza xa que ao termo da primeira volta era Andrea Dovizioso o líder, aínda que con Rossi pegado tras o seu ronsel e uns metros máis atrás Jorge Lorenzo e Marc Márquez (Repsol Honda RC 213 V), por diante de Cal Crutchlow, Danilo Petrucci (Ducati Desmosedici GP18) e Johan Zarco (Yamaha YZR M 1), entre outros.

Non pareceu neses instantes que Marc Márquez estivese moi cómodo sobre a súa moto, pero aguantou firme tras Jorge Lorenzo, quen aínda que uns metros máis atrás, puido manter a distancia inicial respecto de Dovizioso e Rossi, ata que o de Repsol Honda superouno no quinto xiro para irse tras o ronsel do dúo italiano.

O británico Scott Redding (Aprilia RS-GP) foi a seguinte vítima da carreira, na que por diante mandou Dovizioso, seguido por Rossi, Márquez, Lorenzo, Petrucci e Crutchlow, cuns metros sobre un trío formado por Zarco e os pilotos oficiais de Suzuki, o italiano Andrea Iannone e o español Alex Rins, ademais de Tito Rabat (Ducati Desmosedici GP17), autor da última volta rápida de carreira no quinto xiro e retirado na novena volta con problemas mecánicos cando era undécimo.

Rossi superou a Dovizioso na oitava volta, a mesma na que Lorenzo pasou a Márquez -que unha máis tarde lla devolveu-, aínda que as diferenzas entre todos eles continuaban sendo exiguas, pero Márquez xa centrou no seu punto "de mira" a Andrea Dovizioso, ao que intentou dobregar sen éxito, por primeira vez, na décima.

A undécima volta marcou un punto de inflexión, ao verse superado o ata ese momento líder, Valentino Rossi, no primeiro parcial desa volta, primeiro por Andrea Dovizioso e despois por Marc Márquez, un xiro máis tarde foi Cal Crutchlow o que superou ao italiano e na décimo terceira Jorge Lorenzo, que pouco despois fixo o propio co británico nun bonito adiantamento polo interior da curva de entrada á recta de meta.

Non foi ata a volta dezaoito, a tres do final, que Jorge Lorenzo intentou unha auténtica machada, ao pasar na dobre curva de entrada á recta de meta primeiro a Marc Márquez e despois a Andrea Dovizioso, aínda que o italiano tiña o mellor sitio na entrada á recta de meta e mantivo o liderado.

As dúas voltas finais resultaron de auténtico infarto, con adiantamentos ao límite entre Dovizioso e Lorenzo e con Márquez expectante tras eles, xa con moitos metros de vantaxe sobre Crutchlow e Rossi.

Dovizioso soubo manter en todo momento a liña e quizais axudado polo duelo que sostiveron Lorenzo e Márquez acabou conseguindo a vitoria, a segunda da tempada e a primeira dunha Ducati desde que en 2007 o fixese por última Casey Stoner.

Dani Pedrosa (Repsol Honda RC 213 V) concluíu na oitava posición, por diante de Álvaro Bautista (Ducati Desmosedici GP17), con Alex Rins undécimo, e Aleix Espargaró (Aprilia RS-GP), na décimo quinta praza. 

Comentarios