Morbidelli gaña en Alcañiz e Joan Mir é máis líder do Mundial tras acabar terceiro

O español ten agora catorce puntos de vantaxe sobre Quartararo e 19 respecto de Viñales
Proc/JFIF/EFE-Calidad:Excelente
photo_camera O podio de MotoGP. EFE

O italiano Franco Morbidelli (Yamaha YZR M 1) dominou de principio a fin o Gran Premio de Teruel de MotoGP no circuíto Motorland de Alcañiz ao beneficiarse da caída do máis rápido de adestramentos, o xaponés Takaaki Nakagami (Fonda RC 213 V), mentres que Joan Mir (Suzuki GSX RR) segue líder do mundial.

á vitoria de Morbidelli sumouse a segunda posición de Rins, co seu compañeiro de equipo e líder do mundial, Joan Mir, terceiro.

Mir (137 puntos) ten agora catorce puntos de vantaxe sobre Quartararo, 19 respecto de Viñales, 25 sobre Morbidelli, 28 sobre Dovizioso e 32 respecto do seu compañeiro de equipo Rins.

O xaponés Takaaki Nakagami (Fonda RC 213 V) non se deixou sorprender na saída a pesar dos esforzos tanto de Franco Morbidelli como de Alex Rins por superalo, aínda que durou pouco a alegría de xaponés pois na curva cinco de Carlos Checa foise polos chans ao perder por completo a adherencia no tren dianteiro probablemente por querer forzado demasiado rápido o ritmo para distanciarse dos seus rivais.

Pouco antes víronse involucrados noutro contratempo o australiano Jack Miller (Ducati Desmosedici GP20), embestido polo surafricano Brad Binder (KTM RC 16), nun incidente investigado por strong <>Dirección de Carreira, pero claramente provocado polo africano.

Non se cumpriu o primeiro xiro e a carreira xa perdera a tres protagonistas e deixado na cabeza da mesma a Morbidelli, seguido por Alex Rins, mentres que Joan Mir (Suzuki GSX RR), o líder do mundial, que saía desde unha atrasada décima posición era quinto xa na terceira volta.

Desde atrás e a ritmo de volta rápida íase achegando tamén aos poucos aos pilotos de cabeza Alex Márquez (Repsol Fonda RC 213 V), sexto xusto por detrás de Joan Mir, a quen lle custou poder superar a Mavercik Viñales, que ía tras o francés Johann Zarco, a primeira Ducati, en terceira posición, mentres que Andrea Dovizioso, involucrado na loita polo título mundial, non era capaz de remontar demasiado rápido desde a duodécima praza no sexto xiro.

Nese mesmo xiro tanto Joan Mir como Alex Márquez superaron de xeito maxistral a Maverick Viñales para ir á caza de Johann Zarco e neutralizar a vantaxe que por entón tiñan na cabeza Morbidelli, autor do nova marca do circuíto ao rodar en 1:48.089, que batía o rexistro de 2015 de Jorge Lorenzo cando era piloto de Yamaha (1:48.120) e Alex Rins.

Proc/JFIF/EFE-Calidade:ExcelenteMorbidelli aguantou á fronte da carreira a presión que exerceu sobre el Rins, mentres que Zarco intentou frear os ímpetos de Mir e Márquez e con iso permitiu que o dúo de cabeza aumentase as súas diferenzas por encima dos dous segundos.

No undécimo xiro dos vinte e tres aos que estaba prevista a carreira, Mir superou a Zarco e case ao final dese xiro, na longa curva de entrada a meta, que o piloto de Repsol Fonda "borda", superou ao francés, que lle devolveu o adiantamento a final de recta, aínda que Márquez non tardou máis que un par de curvas en volver superalo.

Con todo, Alex Márquez non puido aguantar a presión de ver que Joan Mir íase aos poucos e intentou forzar o ritmo, o que lle fixo cometer un erro na curva dúas que lle levou polos chans a nove voltas do final.

Diante, Franco Morbidelli soubo manter un ritmo moi constante e cunha exigua vantaxe de medio segundo sobre Alex Rins, manter o liderado na carreira turolense, aínda que perseverante como poucos, o piloto de Suzuki, vencedor o pasado fin de semana neste mesmo escenario, rabuñou milésima a milésima ao seu rival ata que se pegou literalmente ao seu rebufo, aínda que un erro do español permitiu que a sete voltas do final o italiano leva a súa vantaxe case ao segundo, que xa foi irrecuperable.

Con Morbidelli vencedor e os pilotos de Suzuki tras el, Alex Rins e Joan Mir, a cuarta praza foi para Pol Espargaró (KTM), con Maverick Viñales sétimo, Fabio Quartararo oitavo, Iker Lecuona (KTM RC 16), noveno e o italiano Danilo Petrucci (Ducati Desmosedici GP20), décimo.

Andrea Dovizioso non puido pasar da décimo terceira posición e afástase nas súas posibilidades de pelexar polo título mundial, en tanto que Aleix Espargaró (Aprilia RS-GP) non puido acabar a proba por problemas técnicos. 

Moto2

O británico Sam Lowes (Estrela Galicia 0'0 Kalex) demostrou estar noutro nivel desde o mesmo momento en que se apagou o semáforo vermello de Moto2 e adxudicouse a súa terceira vitoria consecutiva, o que lle aúpa ata a primeira posición do mundial da categoría con 178 puntos, sete máis que o ata agora líder, o italiano Enea Bastianini (Kalex) que suma 171 puntos, co seu compatriota Luca Marini (Kalex), terceiro con 155 puntos.

Proc/JFIF/EFE-Calidade:ExcelenteMoto 3

O español Jaume Masiá (Fonda) conseguiu a súa segunda vitoria consecutiva en moto3, que supuxo o triunfo número oitocentos para o fabricante xaponés Fonda, ademais de para recortar en doce puntos as diferenzas co líder do mundial, que segue sendo o español Albert Arenas (KTM), quen acabou cuarto, por detrás tamén dos xaponeses Ayumu Sasaki (KTM) e Kaito Toba (KTM).

Máis en Deporte General
Comentarios