Con intensidade todo é posible no xogo do Pontevedra

Benja conduce el balón ante Moreira en un entrenamiento del Pontevedra. rafa estévez
photo_camera Benja conduce el balón ante Moreira en un entrenamiento del Pontevedra. rafa estévez

PONTEVEDRA. O bo xogo que despregou o Pontevedra na segunda parte do partido contra o Compostela de Copa Federación e, sobre todo, a mentalidade gañadora dos futbolistas granates han suposto unha importante inxección de moral tanto para o equipo de Nando como para a afección de Pasarón. Logo dun comezo de liga bastante irregular en canto a xogo e resultados, a boa imaxe ofrecida ante un conxunto de categoría superior pode servir de motivación para o persoal, que comprobou que pode facer fronte a calquera rival.

«Se vio un equipo que en la segunda parte no dio el partido por perdido, y eso es lo que quiere ver la afición y lo que queremos ver todos para que el Pontevedra esté ahí arriba y consigamos el ascenso a final de temporada», destacou Benja.

O dianteiro considera que as boas sensacións, aínda que o resultado final non acompañou, dan moral ao persoal á hora de afrontar os próximos compromisos ligueiros.

«Llevamos recibiendo palos mucho tiempo y a la hora de la verdad el equipo puede hacerle frente a un Segunda B y al equipo que sea. Si le ponemos intensidad y ritmo creo que no tendríamos que tener problemas con ningún equipo. Pero hay veces que te contagias del ritmo del rival», explicou Benja.

A nivel individual, o futbolista está bastante contento co seu rendemento, tendo en conta que aínda arrastra algúns problemas físicos. «A nivel de goles estoy bien, pero a nivel físico tuve problemas de pubalgia a finales de la temporada pasada y había vuelto bien con el equipo, pero una rotura en el isquio me obligó a salir otra vez. Ahora, de momento, va todo bien y solo pienso en seguir trabajando para ayudar al equipo».

Clave

O dianteiro foi clave no último partido de liga, marcando o gol que deu a vitoria ao Pontevedra sobre o Bertamiráns. Tras superar o problema nos isquiotibiais, Benja confía en ter máis continuidade e xa pensa no encontro de mañá contra o Laracha (12.00 horas). «Va a ser un partido complicado, como todos. Tenemos que ser intensos y tener las cosas claras desde el principio para hacer un buen papel y llevarnos los tres puntos».

O xogador granate comentou que, a pesar de que o Laracha é un recentemente ascendido, non se fía, xa que calquera rival pode complicar as cousas ao Pontevedra e dar a sorpresa. «Es una liga muy igualada, lo estamos viendo, cualquier equipo puede ganarle a cualquiera. Si le metemos intensidad a los partidos y conseguimos dominar, creo que va a haber muy pocos equipos que nos puedan ganar o quitar puntos», sinalou.

E Benja insistiu na necesidade de xogar con intensidade. «Se vio en los primeros partidos, si el equipo no está centrado o le falta algo de ritmo, nos va a costar».

Comentarios