Ponte Muíños acogerá la fase final de la Europa Cup de waterpolo femenino

Se disputará entre el 23 y el 25 de marzo

Un partido de waterpolo. DP
photo_camera Un partido de waterpolo. DP

La Liga Europea de Natación ha elegido Pontevedra para organizar la fase final de la Europa Cup de waterpolo femenino. Este evento, que acogerá a diferentes selecciones nacionales, se disputará en la piscina olímpica de Ponte Muíños entre el 23 y el 25 de marzo.

A falta de que se firmen los últimos convenios, ya que este proyecto se cerró hace poco más de una semana, Anxos Riveiro, concelleira de Deportes de Pontevedra, asegura que "é un orgullo para a cidade contar con un campionato máis destas características".

Fue la Federación Española de Natación, en colaboración con la Gallega, la que propuso a Pontevedra para ser la sede de un campeonato de estas dimensiones. Lo cierto es que ambas federaciones se sentían satisfechas por el éxito conseguido en anteriores eventos deportivos de natación.

Contar en Pontevedra con selecciones europeas de waterpolo femenino es retomar un camino que comenzó hace unos años: "Hai uns anos trouxemos á selección española masculina de waterpolo a Pontevedra e pareceunos unha boa idea retomar iso e seguir a mesma liña que noutros deportes como o atletismo e o triatlón".

Con este campeonato se podrá confirmar que Pontevedra es un gran referente a nivel europeo con respecto a la celebración de eventos deportivos. Riveiro asegura con orgullo que "podemos dicir que Pontevedra é a gran cidade europea do deporte, non só pola cantidade de eventos que se organizan, senón pola cantidade de deportistas e clubs que temos". En 2018, la Boa Vila vivirá una fiesta del deporte.

Máis en Deporte Local Pontevedra
Comentarios