O Instituto Nacional de Ciberseguridad (Incibe) detectou unha campaña de envío de sms fraudulentos e de correos electrónicos que suplantan á entidade financeira Unicaja Banco ou Liberbank para roubar datos bancarios.
O obxectivo é que os seus clientes accedan a un formulario e proporcionen os seus datos de carácter persoal e claves bancarias.
En devanditos correos utilízase como escusa un acceso non autorizado na súa conta online para que os usuarios verifiquen os seus credenciais, informou este xoves o Incibe nun comunicado.
O sms detectados nesta campaña maliciosa identifícanse con mensaxes, que están a recibir algúns usuarios, avisándolles de que a súa conta foi bloqueada por un inicio de sesión sospeitoso, solicitándolles verificar a súa información a través dun enlace.
Non se descarta que se poidan estar a utilizar outras mensaxes de características similares, por exemplo que a conta foi desactivada temporalmente por seguridade.
Se os usuarios pulsan sobre o enlace, accederán a unha páxina web fraudulenta que suplanta á de Unicaja Banco.
Unicaja Banco está a notificar aos seus usuarios de banca online tamén vía sms dicíndolles que eles nunca solicitasen os datos dos seus clientes e advertíndolles de que non se trata de publicidade.
Os correos electrónicos detectados que suplantan a Unicaja Banco teñen como asunto Actualización do estado do cliente ou outros similares.
Na comunicación infórmase o usuario que a súa solicitude bancaria esta prevista que expire proximamente e, que é necesario que se conecte para renovar a súa activación e poder usar os seus servizos en liña.