A CNMV dá luz verde á Opa de LetterOne por Dia

Considera non obstante que o prezo non é equitativo 

Un cartel de la cadena DIA.AEP
photo_camera Un cartel da cadea DIA.AEP

O consello da Comisión Nacional do Mercado de Valores (CNMV) autorizou a oferta pública de adquisición (OPA) voluntaria sobre o Grupo Dia presentada por L1 Retail, división de comercio comerciante polo miúdo de LetterOne, sociedade controlada polo investidor ruso Mikhail Fridman e propietaria do 29% de Dia, pero considera que o prezo de 0,67 euros por acción ofrecido "non é equitativo".

En concreto, o órgano presidido por Sebastián Albella, que admitiu a trámite a oferta o pasado 8 de marzo, autorizou a operación ao entender axustados os seus termos ás normas vixentes e considerar suficiente o contido do folleto explicativo presentado tras as últimas informacións incorporadas o pasado 26 de marzo.

Desta forma, a oferta realízase sobre a totalidade das accións do grupo de alimentación que non posúe a un prezo de 0,67 euros por título.

Con todo, a CNMV considera que o prezo ofrecido por strong <>Fridman para facerse coa compañía "non ten a consideración de prezo equitativo" previsto no Real Decreto 1066/2007, de 27 de xullo, sobre o réxime das ofertas públicas de adquisición de valores.

Así, sinalou que a efectividade da oferta está suxeita a determinadas condicións nos termos que figuran no folleto explicativo.

A CNMV informará o prazo de aceptación da oferta cando o oferente publique o primeiro dos anuncios previstos no artigo 22 do Real Decreto 1066/2007.

PLAN DE RESCATE DE LETTERONE 

O pasado 20 de marzo a xunta de accionistas de Dia apoiou o plan de rescate de LetterOne, ante a pouca asistencia á mesma, xa contou cun quorum do 54,3% do capital social e máis da metade, o 29,01%, correspondía á sociedade vinculada ao investidor ruso.

Esta OPA forma parte de devandito plan, que consta doutras dúas partes. A primeira é o compromiso de apoiar unha ampliación de capital de 500 millóns de euros para dotar dunha estrutura de capital viable a longo prazo, que está condicionado ao resultado positivo e a posterior liquidación da Opa voluntaria e a que Dia alcance un acordo satisfactorio coa súa banca acredora.

A outra parte é un plan de rescate integral para garantir o futuro de Dia, baseado en seis alicerces, liderado e supervisado por L1 Retail, que resulte na reconversión integral da compañía nos próximos cinco anos. Os seis alicerces que inclúe o plan son: unha nova proposta de valor comercial, reaxuste de prezos e promocións, unha estratexia de rede de tendas adecuada, recrutar novo liderado e desenvolver o talento interno, mellorar a execución de operacións comerciantes polo miúdo e investir na marca e en mercadotecnia.

Comentarios