A cervexeira Hijos de Rivera proba un proxecto piloto para dixitalizar a hostalería

Proxectos de trazabilidade, vehículos eléctricos para distribución loxística e o Botón Estrela son algunhas das propostas
Passion Motorbike. DP
photo_camera Vehículo de Passion Motorbike Factory. DP

O grupo cervexeiro HIjos de Rivera puxo en marcha varios proxectos piloto de empresas emerxentes participantes no segundo certame The Hop, entre eles os consistentes na dixitalización da hostalería ou un modelo de distribución máis sostible. 

The Hop 2ª Edición_Gañadores_2 (2)Os emprendedores de iCommunity Labs, Liight, Passion Motorbike Factory, 6DLAB, Sstrategy e Watson participaron no proceso de aceleración e desenvolvemento dos seus proxectos piloto xunto á compañía cervexeira, que informa este venres do contido dos mesmos. 

Un xogo online para fomentar a sustentabilidade entre os usuarios, unha app que dixitaliza os restaurantes e coa que é máis fácil pedir cervexa, un proxecto de trazabilidade na loxística mediante blockchain, vehículos eléctricos para unha distribución áxil e sostible no centro das cidades, realidade aumentada para a venda e instalación de billas de cervexa e a posta en marcha de novos modelos de subscrición son algúns destes proxectos. 

"Estamos moi orgullosos do resultado desta segunda edición. Todos os emprendedores adaptaron e pivotado os seus proxectos, traballando xunto ao noso equipo e propondo novas solucións dixitais de gran valor para o noso sector", comenta Ignacio Rivera, conselleiro delegado de Corporación Hijos de Rivera. 

No caso de Liight, unha app de gamificación que crea conciencia ambiental nos seus usuarios, deseñou un xogo online para concienciar aos usuarios do novo comercio electrónico de Estrella Galicia sobre a importancia que ten coidar o medioambiente. Máis de 250 usuarios xa o completaron. 

Watson, que traballa na dixitalización dos restaurantes, comezou o programa cun proxecto de carta dixital e desenvolveu novas liñas de negocio como o delivery; ademais, incorporou o Botón Estrela no seu app, que potencia as vendas de cervexa entre os seus usuarios. 

Pola súa banda, Icommunity Labs, de certificación blockchain, desenvolveu un proxecto de trazabilidad para Estrella Galicia no que certificaron as entregas e feito o seu seguimento, desde o distribuidor ata a chegada do produto aos locais de restauración. Watson copia

En cuarto lugar, Sstrategy, que crea modelos de subscrición para compañías, traballa na consultoría e estudo de 18 modelos que culminaron coa simulación de nove deles. 

No caso de Passion Motorbike Factory, que ofrece vehículos eléctricos e de mobilidade adaptable en zonas peonís e cascos antigos das cidades, traballou cun distribuidor de Cádiz en preventa de vehículos eléctricos e nun sistema de minihubs urbanos para unha distribución máis áxil e sostible. 

6DLAB desenvolveu unha solución de realidade aumentada para a venda e instalación de billas de cervexa Estrella Galicia, cunha proxección de uso do 80%. 

The Hop, o Programa de Emprendemento Colaborativo enmarcado dentro do Plan de Transformación Dixital de Estrella Galicia, xa prepara a terceira edición, cuxa aceno de identidade será a adaptación dos proxectos ás necesidades do sector e do mercado, buscando novas solucións dixitais capaces de xerar impacto no negocio de Estrella Galicia.

Comentarios