Inditex adianta ao mércores as rebaixas nas súas webs e ao xoves en tendas

Mango, H&M ou Sfera xa ofrecen descontos de ata o 50%
Tienda de Pull & Bear. EFE
photo_camera Tenda de Pull & Bear. EFE

Inditex (Zara, Oysho, Massimo Dutti, Berskha, Stradivarius ou Pull&Bear) adiantou a súa campaña de rebaixas de verán, que empezarán a tarde-noite deste mércores nas súas tendas online e o xoves nos seus establecementos físicos. En concreto, a multinacional española, que tivo pechadas as súas tendas nos momentos máis duros da crise do coronavirus, adianta a este mércores os seus descontos, un día antes do habitual, xa que a firma de moda lanzaba as súas ofertas o último xoves de xuño. 

Desta forma, as rebaixas de Zara comezarán de forma oficial na súa web a partir das 22.00 horas do mércores. Con todo, os usuarios que teñan o seu 'app' contarán con acceso prioritario a partir das 21.00 horas. 

Pola súa banda, Pull&Bear, Oysho, Stradivarius e Berskha empezarán os seus descontos a partir das 22.00 horas na súa web, aínda que desde a 'app' poderase ter tamén acceso prioritario a partir das 20.00 horas. Con todo, Massimo Dutti será a encargada en dar o pistoletazo de saída ás ofertas do grupo esta tarde a partir das 18.00 horas coa venda exclusiva anticipada de rebaixas con 'Massimo Dutti Feel' tanto en tendas físicas como online, con descontos de ata o 50%. 

En España, algunhas marcas como Cortefiel, Pedro do Ferro (Tendam), Sfera (El Corte Inglés), H&M, Mango, Women'Secret, Adolfo Domínguez ou Bimba y Lola, entre outras, xa colgaron ao longo desta semana o cartel de rebaixas tanto nas súas tendas físicas como online con descontos de entre o 50% e o 60% nalgúns produtos. 

Os retailers aproveitarán esta campaña de descontos, que oficialmente empeza o 1 de xullo, para liquidar artigos sobrantes da tempada anterior e desta, sobre todo tras o stock acumulado polo peche de tendas tras o estado de alarma, baixando gradualmente os prezos a medida que avanza o período de ofertas. 

Comentarios