As marcas de Inditex venderán online en todos os países do mundo en 2020

O xigante do téxtil converterase na primeira empresa en ofrecer este servizo a nivel mundial, algo que nin sequera Amazon pode facer

Sede de Inditex en Arteixo. EP
photo_camera Sede de Inditex en Arteixo. EP

O presidente de Inditex, Pablo Isla, anunciou este martes que todas as insignias do grupo -Zara, Zara Home, Bershka, Massimo Dutti, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho e Uterqüe- venderán a través de internet en 2020 en todos os países do mundo, incluso onde non teñan tenda física.

Con esta iniciativa, o grupo español, líder mundial da distribución téxtil, converteríase na primeira cadea en vender os seus produtos en calquera parte do mundo a través de internet, algo que actualmente non ofrece nin sequera o xigante do comercio electrónico Amazon.

Na súa web, a compañía de Jeff Bezos detalla contar con doce plataformas de venda, 120 centros loxísticos e clientes nuns 180 países (na actualidade a Onu recoñece a existencia de 194 países).

"Queremos facer dispoñible o noso produto de moda a todos os clientes en calquera parte do mundo, incluso naqueles mercados onde non hai tenda física", subliñou Isla, quen non avanzou o investimento que implicará esta iniciativa nin os detalles operativos que suporá pola en práctica.

Tamén no horizonte de 2020, todas as cadeas do grupo contarán con inventario integrado, un sistema que permite servir pedidos online a clientes desde calquera tenda física e que agora está implantado en establecementos de Zara en 25 dos 48 países onde a cadea conta con venda física e a través de internet, entre eles España, China ou Estados Unidos.

Para avanzar na extensión da súa plataforma global de venda, Inditex implantará, tamén en 2020 e en todas as tendas de todas as marcas, o seu sistema RFID (identificación de pezas por radiofrecuencia), actualmente activo en toda a rede comercial de Zara e Uterqüe.

Ademais, en dous anos todos os establecementos do grupo serán ecoeficientes grazas á implementación dun plan de medidas que permite aforrar un 20% o gasto de enerxía fronte a unha tenda tradicional e nun 50% o consumo de auga e que xa está implementado no 80% do seu parque de tenda.

"En 2020, Inditex será plenamente integrada, dixital e sostible", dixo Isla durante unha visita a unha das tendas do grupo en Milán.

O anuncio chega despois de que a semana pasada as accións de Inditex sufrisen un severo correctivo en bolsa despois de que o banco de investimento Morgan Stanley rebaixase o prezo obxectivo da compañía e recomendase infraponderarla asegurando que vía síntomas de esgotamento no seu modelo de negocio.

Está previsto que este mércores se presente oficialmente a reforma da tenda de Zara situada na rúa Corso Vittorio Emanuele, de Milán, unha das máis comerciais de Italia, e que, entre outras cousas, incorporará todas as innovacións tecnolóxicas desenvolvidas polo grupo, como unha sección de compras online ou probadores interactivos.

Trátase da primeira tenda que Zara abriu en Italia en 2002 e cuxa apertura foi un "bombazo", asegurou Isla, quen sinalou que cando se inaugurou situouse rapidamente como a tenda máis importante por vendas e subliñou que o mercado italiano, onde suman unhas 400 tendas, ten unha "extraordinaria importancia" para a compañía.

A reforma, subliñou, forma parte do plan que desde 2012 desenvolve Inditex en toda a súa rede comercial para, a través de reformas, ampliacións, absorcións e melloras, optimizala e situar ao cliente no centro de todo e ofrecerlle a mellor experiencia de compra.

Ao peche de xaneiro, o grupo, cuxo presidente defendeu en reiteradas ocasións que segue presentando gran capacidade de crecemento global apoiado no seu modelo integrado de venda física e a través de internet, contaba con 7.448 locais en 96 países, na metade deles con venda tamén vía online.

A compañía capta xa o 10% da súa facturación a través de internet e o 12% naqueles países nos que combina tendas físicas con venda virtual. 

Comentarios