Ryanair deberá pagar 33 millóns aos afectados pola folga, segundo unha web de reclamos

A AESA recorda que os pasaxeiros cuxos voos foron cancelados con menos de dúas semanas de antelación teñen dereito a reclamar unha indemnización de ata 600 euros 

Usuarios en los mostradores de la aerolínea Ryanair durante uno de los días de huelga. ENRIC FONTCUBERTA (EFE
photo_camera Usuarios nos mostradores da aerolínea Ryanair durante un dos días de folga. ENRIC FONTCUBERTA (EFE

A compañía aérea irlandesa de baixo custo Ryanair deberá facer fronte a unha posible compensación total de 33 millóns de euros aos 120.000 pasaxeiros afectados polos nove días de folga do seu persoal durante xullo, segundo calculou este martes o portal Airhelp.

A directora de comunicación global desta plataforma, Paloma Salmerón, explicou que é o momento de compensar aos miles de pasaxeiros "cuxos plans de vacacións se viron destruídos pola mala xestión da aerolíña nos últimos dous meses".

Salmerón opinou que as cancelacións e atrasos nos voos converteu á tempada de verán nunha "das máis caóticas da historia".

Airhelp advertiu de que as compañías aéreas que "corren o risco de sufrir grandes interrupcións" de voos durante a tempada alta deben cumprir coa súa obrigación legal de compensar aos pasaxeiros polas molestias ocasionadas.

A Axencia Estatal de Seguridade Aérea (AESA), dependente do Ministerio de Fomento, recordou antes e logo das xornadas de folga en Ryanair que todos os pasaxeiros cuxo voo sexa cancelado con menos de dúas semanas de antelación, que, "independentemente do que lles dixo a compañía aérea", teñen dereito a reclamar unha indemnización que vai desde os 250 aos 600 euros polos prexuízos causados.

Ryanair saíu ao paso das afirmacións de AirHelp sinalando que, segundo a normativa EU261, as compensacións a pasaxeiros "non son aplicables cando o atraso ou cancelación (en caso de folga) está fóra do control da aeroliña".

"Se as folgas estivesen en mans de Ryanair, non se levaron a cabo", subliñou a aeroliña de baixo custo irlandesa.

Nesta liña, AirHelp "debería explicar por que non reclamaron a Vueling o pago das compensacións EU261 durante a folga de pilotos que tivo lugar en abril e maio de 2018, e por que non tomaron medidas contra esta aeroliña", agregou Ryanair.

A folga en Ryanair levada a cabo polos tripulantes de cabina en España os días 25 e 26 de xullo tamén se produciu en Portugal e Bélxica. Ademais, o 25 rexistrouse un paro de 24 horas por parte dos sindicatos italianos de pilotos e tripulantes de cabina. 

Comentarios