Acode a urxencias porque a súa smartwatch dicía que non tiña pulso e o médico recoméndalle reparalo

Unha usuaria compartiu o informe médico en Twitter e fíxose en grao sumo viral
Un smartwatch. PIXABAY
photo_camera Un smartwatch. PIXABAY

O informe procedente dun PAC que publicou unha médica de familia na súa conta de Twitter podería situarse entre os máis curiosos que se rexistraron. No viral documento indícase que un paciente acudiu a urxencias preocupado porque a súa smartwatch indicaba que tiña cero pulsaciones

O home non pensou en que se non tivese pulsaciones estaría morto e que quizais o dispositivo funcionaba mal senón que decidiu acudir ao médico para confirmar se o que o seu reloxo intelixente indicaba era certo. "Acode porque o reloxo intelixente adoita marcarlle unha frecuencia cardíaca de entre 60 e 72 lpm e agora márcalle 00. Reiniciouno dúas veces e segue marcando 00. Atópase ben e non presenta clínica", indica o informe.

Dicídeme que isto que me chega por WA dunha PAC é fake ð???ð???ð???ð???ð???ð???ð???ð??? pic.twitter.com/W8wOtG5Hs8<> — Mónica García (\g_asensiomonica) November 21, 2022<>

Unha vez en consulta, o paciente presentaba unha frecuencia cardíaca de 88 latexos por minuto e unha saturación de 97%. O diagnóstico do médico foi "funcionamento incorrecto do reloxo intelixente" e o tratamento "valorar os síntomas antes de acudir ao sistema sanitario", así como "reparar o reloxo intelixente".

A pesar do raro deste caso, nos comentarios da publicación compartida pola usuaria en redes sociais, varios profesionais sanitarios indican que reciben frecuentemente este tipo de consultas. Por iso, avisan de que só se acuda a urxencias no caso de que o aviso dun dispositivo intelixente veña acompañado dalgún tipo de sintomatoloxía.

Comentarios