sábado. 15.05.2021 |
El tiempo
sábado. 15.05.2021
El tiempo

As aerolíneas deben devolver importe do billete cancelado por covid tras a caducidade do bono

Un avión despega del aeropuerto bilbaino de Loiu. EFE
Un avión despega do aeroporto bilbaino de Loiu. EFE
Ante a cancelación masiva de voos causada pola pandemia, as compañías compensaron aos viaxeiros afectados con vales

As aerolíneas deben facer o reembolso correspondente pola cancelación de voo ao pasaxeiro cuxo bono caduque, se este decide non voar ou a viaxe carece de sentido ante as circunstancias actuais de pandemia e as restricións de mobilidade, segundo asegurou a directora legal da reclamador.es Almudena Velázquez.

A crise ocasionada pola pandemia provocou que moitas viaxes fosen suspendidos ante as cancelacións dos voos, polo que os viaxeiros, coa esperanza de voar máis adiante, no verán ou a final de ano, aceptaron bonos por parte das aerolíneas, que teñen data de caducidade. 

Polo tanto, os bonos entregáronse nunha maioría das ocasións cunha validez de 12 meses. A día de hoxe, estes empezan a expirar.

Sobre iso, Velázquez destacou que a normativa "é clara" e é deber da compañía aérea reembolsar o importe unha vez cumprida a data de validez dos mesmos, facilitar outros cambios ou o uso noutras datas por parte dos consumidores.

Neste sentido, Iberia foi a primeira que se adiantou a esta caducidade, ofrecendo "ampliacións ou prórrogas" da validez dos bonos. 

O 57,78% dos viaxeiros enquisados por reclamador.es en maio de 2020 tíñao claro: prefería que as compañías aéreas devolvésenlles o prezo do billete e non un bono para volver voar con elas máis adiante. 

As aerolíneas deben devolver importe do billete cancelado por covid...
comentarios
ç