O Xulgado de Primeira Instancia 14 de Granada estimou por completo a reclamación do dono dun restaurante e condenou á súa aseguradora a abonarlle 80.000 euros ao considerar que o peche obrigatorio do local como medida para frear a expansión da pandemia si é un sinistro.
A sentenza, contra a que cabe recurso de apelación e á que tivo acceso Efe este luns, condena á aseguradora Generali Seguros a abonar 80.000 euros a un cliente que contratou unha póliza multirriesgo para a súa actividade no seu restaurante, que, como o resto de locais hostaleiros, tivo que pechar durante o estado de alarma.
O cliente da aseguradora reclamou a cobertura do seguro para responder as perdas sufridas durante o peche e, atendendo aos cálculos do contrato, pediu os 80.000 euros estimados agora polo xulgado. O local, ao que representou o letrado Antonio Estella, do despacho MLegal, tivo que pechar durante 80 días na fase máis aguda da pandemia, o que o xulgado encargado da causa considerou causa de sinistro e, xa que logo, incluída nas opcións da súa póliza.
O fallo xudicial apunta que a redacción da póliza inclúe como definición do risco a perda de beneficios como consecuencia de calquera sinistro cuxos danos materiais se atopen amparados pola póliza e indica que calquera tipo de causa de paralización da actividade atópase incluída no ámbito do contrato. "O exposto determina que deba de considerarse incluído na cobertura da póliza a situación xerada polas medidas adoptadas para frear a expansión da COVID-19 e, entre elas, o cesamento da actividade do negocio asegurado", sinala a sentenza.