domingo. 05.12.2021 |
El tiempo
domingo. 05.12.2021
El tiempo

Consumo prohibirá a publicidade para menores de chocolate, azucre ou xeados

El ministro de Consumo, Alberto Garzón. EMILIO NARANJO (Efe)
El ministro de Consumo, Alberto Garzón. EMILIO NARANJO (Efe)
Alberto Garzón dixo que este marco regulatorio é similar ao de países como Reino Unido, Portugal e Noruega

O ministro de Consumo, Alberto Garzón, anunciou que un real decreto regulará a emisión publicitaria de alimentos e bebidas "non saudables" dirixida a público infantil e adolescente, e afectará á publicidade en televisión, radio, salas de cine, Internet, redes sociais, webs e apps con contidos dirixidos a menores de 16 anos.

Anunciouno este xoves nunha rolda de prensa no Concello de Barcelona xunto á alcaldesa, Ada Colau, e enmarcou este anuncio no papel de Barcelona como Capital Mundial da Alimentación Sostible 2021.

Garzón dixo que o procedemento será rápido e prevese para 2022: "O traballo está feito. Temos infórmelos pertinentes para adaptar estes perfís nutricionais da Organización Mundial da Saúde (OMS) ao sistema de regulación e xa se falou coa Comisión Nacional dos Mercados e a Competencia".

Ver máis: Garzón recomenda reducir o consumo de carne e recibe unha onda de críticas

"En España o exceso de sobrepeso é do 23,3% e a obesidade do 17.3%. A suma supera o 40% para os nenos de entre 6 e 9 anos. Son cifras alarmantes e preocupantes", alertou o ministro, e engadiu que estas cifras son o dobre entre as familias máis humildes que entre as máis adiñeiradas, segundo o informe Aladino.

Así mesmo, engadiu que hai evidencias de que as distintas estratexias postas en marcha desde fai máis dunha década para diminuír a obesidade e o sobrepeso infantil, como o código de autorregulación Paos establecido pola propia industria, foron algo "do todo insuficiente".

CINCO CATEGORÍAS. A norma afectará á publicidade para cinco categorías de produtos: a primeira é a de confeitería de chocolate e azucre, barritas enerxéticas e coberturas doces e sobremesas; séguelle o grupo de alimentos que inclúe pasteis, galletas doces e demais produtos de pastelería, e tampouco se poderán anunciar outras tres categorías que inclúen os zumes, as bebidas enerxéticas e os xeados.

Enquisa | ¿Cre necesario regular a publicidade para menores de alimentos "non saudables"?

Para o resto de categorías de produtos, establécese un límite de contido en nutrientes por cada 100 gramos, e neste caso, poderanse anunciar a condición de que as graxas totais e saturadas, o azucre total e engadido e os niveis de sal mantéñanse por baixo dos límites establecidos cada produto.

Garzón dixo que este marco regulatorio —que non será necesario que pase polo Congreso e entraría en vigor cando pase o trámite do Consello de Ministros— é similar ao países como Reino Unido, Portugal e Noruega, e explicou que, a partir destas premisas, as empresas poderán ter a súa propia autorregulación sempre que supoñan unha protección superior á norma.

Consumo prohibirá a publicidade para menores de chocolate, azucre...
comentarios
ç