Os pilotos de Air Nostrum, en folga os días 23, 26 e 30 de novembro

Sosteñen que a compañía está a desviar a produción a outras aeroliñas dos mesmos propietarios, pondo en risco o seu futuro e as súas condicións de traballo

Un avión de Air Nostrum. EP
photo_camera Un avión de Air Nostrum. EP

O sindicato de pilotos Sepla anunciou unha convocatoria de folga en Air Nostrum para os días 23, 26 e 30 de novembro ao entender que a compañía está a desviar a produción a outras aeroliñas dos mesmos propietarios, pondo en risco o futuro e as condicións de traballo.

O Sepla presentou esta mañá a convocatoria oficial de paros de 24 horas ante os organismos competentes, segundo indicou nun comunicado.

O sindicato de pilotos denuncia que Air Nostrum está a ceder rutas que operaba para Iberia Regional desde hai varios meses a outras aeroliñas como Canary Fly, DAT, DOT e Fly Compass, o que xeraba, segundo este colectivo, "un enorme descontento" en traballadores e pasaxeiros. 

Ademais, o Sepla considera que o desvío de rutas a terceiras marcas do mesmo grupo empresarial "esconde un vaciamiento de contido de produción" e unha "precarización do emprego". 

Nun comunicado remitido en outubro, o Sepla subliñaba que a externalización continuaría a partir de novembro, cando a aeroliña maltesa MedOps comezase a operar rutas interinsulares de Iberia Rexional en Baleares.

Así mesmo, o Sepla agregaba que a adquisición do 51 % de MedOps se fixo a través do grupo ILAI, "un conglomerado empresarial creado polos mesmos socios de Air Nostrum a principios de 2018, para diversificar o seu negocio". 

A valenciana tamén realiza rutas en réxime de wet lease para compañías como Lufthansa, SAS, Croatian ou Brussels Airlines, "á vez que a propia Iberia permite que sexan terceiras aerolíneas as que operan os seus voos rexionais". 

Desde a sección sindical de Sepla xa indicaba que esta estratexia era similar á de Binter Canarias, "que acabou case desaparecida mentres outras aeroliñas do mesmo grupo quedaban cos avións e a tripulación".

De feito, indicaba que esta situación provocou que os pilotos que se moveron ás outras aeroliñas o fixeron con condicións laborais "moito peores", e que os que non aceptaron irse acabaron sendo despedidos. 

Recentemente, a compañía valenciana Air Nostrum iniciou unha nova selección de tripulantes de cabina de pasaxeiros (TCP) para incorporar ao seu persoal, e realizará entrevistas a candidatos en Madrid, Santander, Valencia, Vigo (Pontevedra) e Zaragoza. 

Comentarios