Queda prohibido encadear tres gasolineiras de igual bandeira na estrada

Incrementan tamén as contías das sancións nas autoestradas de peaxe en caso de incumprimento, con multas que pasan dos 300 euros dalgúns casos ata os 15.000 euros
La vicepresidenta del Gobierno, Soraya Sáenz de Santamaría, y la ministra de Fomento, Ana Pastor
photo_camera La vicepresidenta del Gobierno, Soraya Sáenz de Santamaría, y la ministra de Fomento, Ana Pastor

O Consello de Ministros aprobou este venres os proxectos de lei do sector Ferroviario e de Estradas, neste último coa principal novidade de prohibir o encadenamiento excesivo de estacións de servizo de igual bandeira nas vías, en concreto tres ou máis.

A ministra de Fomento, Ana Pastor, explicou na rolda de prensa posterior á reunión semanal do Goberno, que o texto sobre estradas mellorará os recursos e a coordinación entre administracións, evitará actuacións especulativas na súa construción e aglutina medidas para a mellora da seguridade viaria e de protección do patrimonio viario.

Pastor precisou que este proxecto actualiza unha lexislación "moi antiga", que data de 1988, e evitará posibles actuacións especulativas do chan durante a planificación de estradas. Así mesmo, destacou o incremento das contías das sancións nas autoestradas de peaxe en caso de incumprimento, con multas que pasan dos 300 euros dalgúns casos ata os 15.000 euros.

Pastor agregou que a nova norma fomentará as novas tecnoloxías para coñecer o estado das infraestruturas e do tráfico en tempo real a través de paneis. Nese capítulo, referiuse ao uso da fibra óptica e á información en tempo real incluso a través dos terminais móbiles.

Con respecto ao proxecto de lei do sector Ferroviario, a ministra subliñou que mellorará a calidade deste tipo de transporte "crave para o turismo" e cuxa rede é das "máis amplas" de Europa. Pastor opinou que o texto pretende dotar dun novo marco xurídico a este "modelo de excelencia" ferroviario, para aumentar a oferta e a calidade aos cidadáns.

A futura lei establece un novo sistema de canons, que suporá a supresión do canon anual de acceso á rede e a bonificación da posta en marcha de novos servizos ferroviarios. Así mesmo, inclúe a creación da Axencia de Seguridade Ferroviaria como organismo independente e recolle un novo convenio entre Adif e Fomento, que establecerá os obxectivos e as achegas económicas do Estado.

Os operadores terán a obrigación de levar contas separadas entre as actividades de mercancías e viaxeiros. Establécese que as empresas deben contar cun plan de asistencia a vítimas e se recollan os dereitos das vítimas de accidentes.

Exponse un réxime sancionador máis proporcional e que reforce as sancións sobre dereitos dos pasaxeiros e aspectos relacionados coa seguridade. Ambos os proxectos de lei remitiranse agora ás Cortes para a súa tramitación parlamentaria.

Comentarios