Renfe prepara tres trens Ave para un hipotético traslado de pacientes

Eliminarán varios asentos para colocar padiolas no seu lugar
Ave en la estación de Atocha de Madrid. EFE
photo_camera Ave na estación de Atocha de Madrid. EFE

Renfe está a preparar tres trens de Alta Velocidade (Ave) para que estean listos no caso de que se requiran polas autoridades sanitarias para trasladar pacientes afectados por coronavirus, segundo informou a compañía ferroviaria.

Trátase de tres trens Ave da serie 730, fabricados por Talgo, con capacidade para 18 pacientes cada un deles. Este tren foi elixido porque se trata dun tren 'híbrido', isto é, ten capacidade para circular tanto polas vías da Ave como polas de ferrocarril convencional, e tanto con tracción eléctrica como diésel.

A medida foi avanzada na mañá deste xoves polo ministro de Transportes, José Luís Ábalos, quen indicou que xa se contaba trens adecuados para cando se requiran.

"Xa temos trens adecuados para cando se requiran para o traslado de pacientes", asegurou o ministro. "Poranse en marcha no momento no que se requira", engadiu en declaracións a RNE, recollidas por Europa Press.

Posteriormente, Renfe detallou que se trata dos tres referidos Ave, para cuxa conversión e dotación de equipamento a operadora asegura estar en contacto coas autoridades sanitarias, que son as que determinan as necesidades do transporte medicalizado.

Polo momento, a compañía quitou os asentos para que se poidan colocar as padiolas nos trens, que están pendentes da aprobación e visto e prace de Sanidade.

Segundo a operadora, nos trens viaxará o persoal sanitario que as autoridades determinen, así como mecánicos de Renfe e os maquinistas. Os vehículos se desinfectarán logo de cada traxecto.

MÁS TRENS SE SON NECESARIOS. Renfe insiste en que será Sanidade quen determine a eventual necesidade de realizar este tipo de traslados en trens medicalizados, que a compañía ferroviaria pública está preparado por se así se lle require.

Nesta liña, a operadora asegura que se habilitarían máis trens para o transporte de pacientes se fixese falta. Ademais asegura que se fretarán trens de apoio con unidades da serie 130, os trens Ave fabricados por strong <>Siemens.

Desta forma, España preparado así trens para acometer os contemplados eventuais traslados de pacientes desde lugares ou rexións cos centros hospitalarios máis saturados cara á outros que o están menos de igual forma que xa o fixo Francia, que empregou para iso trens de Alta Velocidade. 

Comentarios