Adif nega ''caos'' ou ''graves deficiencias'' na sinalización da curva da Grandeira

O xestor ferroviario Adif rexeita que os expertos citados en calidade de testemuñas na causa aberta polo accidente de tren de xullo de 2013 expresen a existencia dun "caos" ou "graves deficiencias" na sinalización do trazado ferroviario compostelán no que descarrilou o Alvia o pasado mes de xullo.

Nun comunicado, o administrador indica que as opinións verquidas neste sentido "corresponden exclusivamente á interpretación efectuada por algún dos letrados presentes na sala" e por iso, "lonxe de corresponderse coa realidade", son "opinións de parte que malinterpretan ou terxiversan o contido da declaración dos técnicos ante o maxistrado" Luis Aláez.

Adif prosegue apuntando que cando se di que o Libro Horario e o Cadro de Velocidades Máximas non responden á realidade e mostran discrepancias coa sinalización da liña é falso e erróneo, porque "en devanditos documentos non hai ningún erro".

De feito, apunta o xestor, non foron modificados e ''séguese funcionando con eles sen que os técnicos que operan no sector ferroviario español denuncien" algunha incongruencia. "Estes documentos foron elaborados conforme á regulamentación vixente e seguindo os mesmos criterios que se aplican no resto de liñas de España, polas que circulan diariamente miles de trens que transportan millóns de viaxeiros", conclúe a nota.

O descarrilamento do Alvia Madrid-Ferrol á altura do núcleo compostelán de Angrois na véspera do Día de Galicia do ano pasado provocou oitenta mortos e máis de 150 feridos.

Comentarios