Adif prevé que o Ave a Galicia estea listo en xuño de 2021

"Estamos a traballar, temos un plan de obra moi ambicioso, o traballo é intenso", indicou Juan Pablo Villanueva
Un tren.AEP
photo_camera Un tren Alvia.AEP

Adif descartou este xoves que exista "risco" algún que poida carrexar novos atrasos na liña da Alta Velocidade Madrid-Galicia e subliñou o "ritmo intenso" das obras, cuxa finalización está prevista para este mesmo ano, para que o Ave poida entrar en funcionamento en xuño "de 2021".

Así o trasladou o director xeral de Adif, Juan Pablo Villanueva, durante unha visita realizada esta mañá aos traballos de montaxe de vía do tramo Pedralba de la Pradería-Taboadela (Ourense) da liña de Alta Velocidade Madrid-Galicia, onde subliñou a "intensa actividade construtiva en aras de cumprir cos obxectivos de posta en servizo en 2021".

"Estamos a traballar, temos un plan de obra moi ambicioso, o traballo é intenso, se non houbese incidencias nas probas é un prazo viable", apuntou o responsable do Administrador ferroviario, que confiou en que as probas (estruturas) póidanse iniciar este mes de marzo e así "intentar optimizar prazos ao máximo para pór esta liña en servizo no ano 2021 como está comprometido".

Preguntado en varias ocasións polos últimos atrasos na finalización das obras, cuxa conclusión estaba inicialmente prevista para decembro de 2019 e que finalmente se irá a xuño de 2020, ha restado importancia a este feito e apuntou que non lle parece representativo" un atraso de seis meses nunha "infraestrutura desta índole e complexidade e cun investimento de 4.600 millóns de euros".

Adif prevé ter lista en marzo a vía dereita entre Pedralba e Taboadela

Tras aclarar que hai que "distinguir" entre o que é a finalización de obras e a posta en servizo, remarcou que se segue traballando "intensamente" para "amortecer e diminuír ese pequeno atraso" na execución das obras.

No que respecta ao estado das obras, explicou que o obxectivo é que as probas no tramo Olmedo-Zamora poidan culminar "en marzo" e solicitar a súa posta en servizo en abril deste mesmo ano. 

Pola súa banda, o tramo Zamora-Pedralba está "en condición óptima para cumprir obxectivos fixados" de pór en servizo ese tramo este mesmo mes de xuño e acurtar así os tempos noutros 50 minutos no referente á duración do traxecto a Madrid.

Así mesmo, Adif prevé ter lista en marzo a vía dereita entre Pedralba e Taboadela e a esquerda nun prazo aproximado de cinco semanas. 

Respecto da intermodal de Ourense, explicou que Adif é coñecedora da reivindicación veciñal pero que se segue traballando "co acordado"

Villanueva, quen mostrouse "optimista" en canto aos prazos, destacou a complexidade deste último tramo, que comprende "126 quilómetros de túnel" e outros "dez quilómetros de viaduto" o que fai que o "75 por cento de infraestrutura" discorra entre túneles e viadutos. 

Preguntado de novo polos atrasos, insistiu en que non é "de esperar" ningún risco adicional que poida comprometer a finalización de ningunha actuación e insistiu en que os equipos "xa están moi rodados" e os riscos "identificados".

Respecto da intermodal de Ourense, explicou que Adif é coñecedora da reivindicación veciñal pero que se segue traballando "co acordado". 

Comentarios