Adif realiza as probas de carga do tramo Zamora-Sanabria do Ave a Galicia

É o paso previo para a posta en servizo do tramo

Prueba de carga en el viaducto del Tera. EP
photo_camera Proba de carga no viaduto do Tera. EP

Adif Alta Velocidade iniciou as probas de carga e inspeccións da estrutura previas á posta en servizo do tramo entre a cidade de Zamora e a comarca zamorana de Sanabria, pertencente á liña de alta velocidade ferroviaria Madrid-Galicia.

Estes traballos, de 110 quilómetros e acometidos no tramo comprendido entre Zamora e Pedralba de la Pradería (Zamora), consisten na instalación de distintas configuracións de carga sobre estruturas como os viadutos e os pasos inferiores do trazado, informaron este luns fontes de Adif.

As probas permitirán verificar que o comportamento da estrutura correspóndese co previsto e certificar así que a construción levouse a cabo de forma satisfactoria. Efectuaranse ensaios en 16 viadutos e 54 pasos inferiores, e para iso utilizaranse locomotoras da serie 319 e tolvas cargadas con balasto. As probas serán tanto estáticas como dinámicas, a distintas velocidades de circulación.

As estruturas máis destacadas que se revisarán nesta fase de probas de carga son o viaduto de Ricobayo, de 368 metros, e do Tera, de 645.

O primeiro deles dispón de catro vans de 70, 93, 155 e 50 metros e o taboleiro está formado por unha viga continua de formigón, segundo as mesmas fontes.

Pola súa banda, o viaduto sobre o río Tera ten dous vans de 60 metros de luz e outros sete vans de 75 metros, e o taboleiro é de sección caixón de formigón pretensado.

O tramo entre Zamora e Pedralba de la Pradería é de dobre vía de ancho internacional, e está deseñado para velocidades máximas de ata 350 quilómetros hora, con electrificación, sistemas de control de tráfico ERTMS N2 e Asfa e sistema de comunicacións móbiles GSM-R.

O trazado inclúe, como elementos principais, 16 viadutos, 9 túneles, o Posto de Adiantamento e Estacionamento de Trens (PAET) de Tábara, a nova estación de Sanabria na localidade de Otero de Sanabria e un cambiador de ancho en Pedralba de la Pradería.

Entre os puntos singulares do trazado destacan os viadutos sobre o río Tera, de 645 metros, e Pobra Este, de 756, así como os túneles de Otero, de 1,1 quilómetros, e Poboa de Sanabria, de 1,5 quilómetros.

Comentarios