As bebidas espirituosas empezan a escasear: ¿Están en perigo os gin tonics?

Nos pubs e nas distribuidoras lucenses empézase a notar a falta de certo tipo de bebidas, sobre todo xenebras
Ciertas marcas comienzan a escasear en las estanterías de algunos pubs. AEP
photo_camera Certas marcas empezan a escasear nas estanterías dalgúns pubs. AEP

A xenebra Beefeater, a máis demandada para combinar coa tónica, comeza a ser unha bebida espirituosa en perigo de extinción nas barras dos pubs e nos almacéns das distribuidoras lucenses. E a Seagrams segue os seus pasos.

Esa escaseza non responde a unha moda, nin a un cambio nos hábitos de consumo dos clientes. Débese, como no caso dalgúns modelos de coches ou de aparellos de electrónica, ao desabastecemento de subministracións.

A noite tampouco é allea a este problema global. "Non temos mercancía. É un problema terrible. Vai haber problemas durante seis meses nalgún produto", afirma o xerente de Cristo Galicia e presidente de asociación de distribuidores Adis- Lugo, Eloi García, que atribúe esta situación á falta de vidro que teñen as destilerías para embotellar esas bebidas e incluso á de tapóns.

â??Este empresario lamenta o inoportuno momento no que se produce este desabastecemento de bebidas espirituosas cando o sector arrastra as consecuencias socioeconómicas da pandemia.

undefined
"Estivemos un ano e medio sen poder traballar e agora que podemos traballar non imos ter que vender", precisa.



No caso de Beefeater e Seagrams a situación vese agravada polos problemas de loxística que sofre o Reino Unido, coa falta de centos de camioneiros, por mor da aplicación do Brexit, segundo explica o empresario de hostalería Suso Díaz, propietario da cafetería e pub Cook na capital lucense.

undefined
"Vos clientes estráñanse moitísimo. Como llo explicas? Pensan que cambiache de provedor ou que deixache de traballar co porque non che compensa. Pero ou problema é que non nos serven", afirma Suso Díaz.

Beefeater e Seagrams son as xenebras que máis escasean porque son as máis demandadas polos consumidores. "Vender 100 caixas de seis botellas nun mes ou nun mes e medio, 80 son destas dúas marcas", explica este empresario de hostalería.

Pero non só hai problemas de nbsp;abastecemento&con estas marcas británicas de xenebra. Tamén os hai con güisquis, como Johnnie Walker. E non só con bebidas espirituosas chegadas desde o Reino Unido, tamén con outras doutras zonas do planeta, como o vodka sueco Absolut ou o ron venezolano Cacique, segundo conta o distribuidor Eloi García.

Champaña. Os problemas non adoitan vir sos. Ao desabastecemento dalgunhas bebidas espirituosas pola crise dos materiais, hai que engadir as dificultades para conseguir no mercado marcas premium de champaña, como poden ser Möet&Chandon, Mumm ou Bollinger, debido á feroz competencia de China, que está a acaparar a produción francesa destes produtos para os que se precisa certo poder adquisitivo, segundo advirte Suso Díaz.

Comentarios