Conclúe o viaduto de Otero da alta velocidade a Galicia

Só quedan por terminar as obras entre Zamora e Ourense da liña de alta velocidade ferroviaria entre a comunidade e Madrid
Obras del Ave en la comarca de Sanabria
photo_camera Obras del Ave en la comarca de Sanabria

Adif completou unha infraestrutura máis do tramo entre Zamora e Ourense da liña de alta velocidade (Ave) a Galicia ao concluír as obras de construción do viaduto de Otero de Sanabria, pertencente ao subtramo situado entre os municipios zamoranos de Cernadilla e Pedralba de la Pradería. As obras deste viaduto ferroviario de 185 metros de lonxitude foron acometidas polo Ministerio de Fomento a través de Adif Alta Velocidade, informaron este mércores os promotores da infraestrutura por medio dunha nota informativa.

Este viaduto construído sobre o arroio de Manzanal é de trazado rectilíneo e está formado por seis vans, con lonxitudes de ata 35 metros, e apóiase en cinco pilas de sección rectangular e 27,5 metros de altura máxima. O subtramo Cernadilla-Pedralba de la Pradería, de 19 quilómetros de lonxitude, forma parte do tramo entre a capital zamorana e a localidade de Lubián, próxima xa ao límite da provincia de Zamora coa de Ourense.

O trazado deste subtramo discorre polos termos municipais de Cernadilla, Asturianos, Palacios de Sanabria, Robleda-Cervantes, Puebla de Sanabria e Pedralba de la Pradería. Ademais do viaduto de Otero, o subtramo conta con outras pontes entre os que destaca o viaduto de Puebla Este, de 756 metros, ademais dos de Palacios (419 metros), Puebla Oeste (203 metros) e Asturianos (158 metros).

Outras infraestruturas singulares son os túneles de Puebla de Sanabria, de 1.599 metros; e de Otero, de 1.147; ademais da estación ferroviaria de alta velocidade da comarca de Sanabria, que contará con plataformas de 410 metros de lonxitude. 

A liña de alta velocidade ferroviaria Madrid-Galicia da que forma parte este tramo, está cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional e executada na maior parte do traxecto, xa que unicamente faltan por terminar as obras entre Zamora e Ourense.

Comentarios