O Xulgado do Mercantil número 1 da Coruña condenou a Air France ao pago de 1.166,69 euros a un viaxeiro cun voo cancelado polo estado de alarma, ao que a compañía se negou a reembolsar o abonado nun primeiro momento.
O afectado tiña un billete para voar o 20 de abril de 2020 entre Río de Janeiro (Brasil) e Madrid, o cal foi cancelado polo peche do espazo aéreo por mor da pandemia.
Así, o viaxeiro solicitou en vía extraxudicial o reembolso do seu diñeiro a Air France, sen obter resposta, polo que o afectado acudiu a reclamador.es para recibir asesoramento legal e presentar demanda.
Na sentenza, a xuíza considera que a conduta da aerolínea fixo que o pasaxeiro tivese que acudir á vía xudicial, o que lle fixo asumir uns gastos que non debía soportar.
"é realmente importante porque, pese á violación da aerolínea, condénase en costas a esta"
Así, condénase a Air France ao reembolso do billete, á vez que impónselle as costas do proceso. Contra o fallo non cabe recurso, tendo en conta que a aerolínea contestou á demanda achandándose ás pretensións da mesma.
Aínda que Air France, recoñeceu o dereito de reembolso polo billete, asegurando que fixera o pago na conta do pasaxeiro antes da presentación da demanda, en realidade, a aerolínea non realizou o abono ata o momento de emprazar a demanda á mesma.
Segundo Jorge Ramos, avogado de reclamador.es, "esta resolución é moi relevante por dous motivos. O primeiro é que se dá a razón ao pasaxeiro por non gozar dun voo que tiña previsto o 10 de abril de 2020, isto é, co estado de alarma vixente, tal e como establecen as Directrices da Comisión Europea e incluso o Ministerio de Consumo".
"Pero tamén é realmente importante porque, pese á violación da aerolínea, condénase en costas a esta, e iso aínda que o Artigo 395 da Lei de Enjuiciamiento Civil establece que non procede a imposición de costas cando o demandado achándese, salvo que o tribunal, razoándoo, aprecie mala fe no demandado, como é o"presente , expón.