Declaran "complexa" a investigación polo accidente do Porriño

O xuíz instrutor disporá dun prazo de 18 meses para arroxar luz sobre a causa ► A retirada dos restos do convoi da estación podería atrasarse ata a semana que vén
Varios operarios junto a los vagones del tren que descarriló en O Porriño
photo_camera Varios operarios junto a los vagones del tren que descarriló en O Porriño

O Tribunal Superior de Xustiza de Galicia informou este mércores de que a investigación aberta polo  tráxico accidente do tren 'Celta' rexistrado no Porriño foi declarada "causa complexa" a petición da Fiscalía. Unha instrución adquire esa consideración, entre outras razóns, cando require a realización de pericias ou de colaboracións co órgano xudicial que impliquen o exame de abundante documentación ou complicados análises. Na práctica, implica que a investigación poderá dilatarse durante 18 meses, aínda que poderá ser posteriormente prorrogada, fronte aos seis meses que fixa como tope por norma xeral a nova lei de enxuizamento criminal.

A retirada do convoi que o pasado venres descarrilou na localidade pontevedresa —provocando a morte de catro persoas e preto de medio centenar de feridos—, podería atrasarse ata a próxima semana. Entre tanto, os restos do tren seguirán na estación do Porriño baixo custodia policial e o xulgado de instrución número dous segue á espera de que os peritos concreten os días que necesitan para examinalos. Unha vez finalicen o seu traballo os técnicos, está previsto que se produza o seu traslado a unhas dependencias de Renfe en Redondela.

No accidente ferroviario do tren que realizaba o traxecto Vigo-O Porto faleceron o maquinista —cuxos restos mortais xa foron repatriados a Portugal—, o interventor, un maquinista en prácticas e un turista norteamericano. Do case medio centenar de feridos permanecen hospitalizados sete, tres no Álvaro Cunqueiro e catro en Povisa, segundo o último parte facilitado polo Servizo Galego de Saúde.

EXCESO DE VELOCIDADE. Segundo confirmou este martes o envorcado da información da caixa negra, o convoi circulaba a 118 quilómetros por hora, cando por unhas obras de mantemento na vía principal debía reducir a velocidade a 30 para desviarse a outra secundaria. Está por determinar o motivo polo que o tren chegou a este punto a esta velocidade, aínda que o rexistro si determinou que o condutor confirmou, pulsando un botón, a recepción de dous avisos para que moderase a velocidade.

Comentarios