Inician as probas do tramo entre Zamora e Sanabria da Ave a Galicia

O primeiro percorrido completo polo novo tramo realizouno na madrugada deste mércores un vehículo auscultador

Obras del Ave en Zamora. AEP
photo_camera Obras da Ave en Zamora. AEP

Adif Alta Velocidade iniciou as probas do novo tramo do Ave a Galicia entre a cidade de Zamora e a comarca zamorana de Sanabria, de 110 quilómetros, coa auscultación xeométrica da vía, segundo informou este mércores a empresa pública dependente do Ministerio de Fomento.

O primeiro percorrido completo polo novo tramo realizouno na madrugada deste mércores un vehículo auscultador, unha locomotora especial dotada con tecnoloxía láser para comprobar a nivelación e aliñación da vía e que os anchos, peraltes e alabeos sexan os correctos. Este vehículo auscultador percorreu de madrugada o trazado de 110 quilómetros por unha das vías entre Zamora e Pedralba de la Pradería e a noite deste mércores farao pola outra.

A auscultación xeométrica de vía serve para comprobar de xeito dinámico a idoneidade dos diferentes parámetros de vía e é o paso previo á entrada doutros trens en vía para as seguintes fases de proba.

Os resultados obtidos pola lectura continua do vehículo auscultador someteranse posteriormente a análise para comprobar que todo está correcto ou é necesario facer algunha corrección. O vehículo auscultador volverá despois a facer unha comprobación milimétrica para alcanzar a adecuada xeometría de vía desde o punto de vista da seguridade e o confort.

Tras esa fase de probas, antes da posta en servizo comercial do novo tramo tamén haberá que facer probas de auscultación da catenaria, probas de carga con trens e probas de encravamentos.

En materia de seguridade haberá que comprobar o funcionamento do sistema europeo de xestión do tráfico ferroviario ERTMS nivel 2 implantado neste tramo e realizar probas de fiabilidade, para logo, como última fase, formar aos maquinistas na condución pola nova vía.

O novo tramo do Ave a Galicia, que discorre integramente pola provincia de Zamora, está deseñado para alcanzar velocidades máximas de ata 350 quilómetro por hora.

O trazado inclúe catorce viadutos, nove túneles, un punto de adiantamento e estacionamento de trens situado en Tábara, a nova estación de Sanabria situada en Otero de Sanabria e un cambiador de ancho de vía en Pedralba de la Pradería. Entre os puntos singulares do trazado destacan dous túneles, un de 1,5 quilómetros en Puebla de Sanabria e outro de 1,1 en Otero; e dous viadutos, un situado tamén en Puebla de Sanabria de 756 metros de lonxitude e outro sobre o río Tera de 645 metros.

Comentarios