O tren do Porriño ía moi rápido e o maquinista cursou recibo de dous avisos para reducir a velocidade

A caixa negra confirma a hipótese do exceso de velocidade -circulaba a 118 Km/h- ►O perito Juan Carlos Carballeira sostén que lograron extraer "datos relevantes" relativos a "varios parámetros"
La máquina del tren siniestrado en el accidente ferroviario que ha dejado cuatro muertos
photo_camera La máquina del tren siniestrado en el accidente ferroviario que ha dejado cuatro muertos

O tren que descarrilou o pasado venres nun tramo do municipio pontevedrés do Porriño circulaba con exceso de velocidade, afirmou este martes un perito da Xunta, tras analizar os datos dunha caixa negra.Ademais, o TSXG aclarou nun comunicado que o tren circulaba a 118 km/h no momento do descarrilamento e que o maquinista recibiu e cursou recibo de recibir (pulsando un botón) dous avisos L1, que significan necesidade de moderar a velocidade.

O perito Juan Carlos Carballeira confirmou o exceso de velocidade do convoi, en declaracións a un grupo de xornalistas á saída do Xulgado de instrución dous do Porriño, que instrúe a investigación sobre o accidente.

Carballeira, que compareceu ante o Xulgado para explicar o contido desa caixa negra do tren da operadora Renfe, indicou que lograron extraer "datos relevantes" de carácter técnico sobre velocidade e outros parámetros.

O perito ten previsto dirixirse cara ao lugar do accidente, no que morreron catro persoas e resultaron feridos medio centenar máis, para analizar o terreo.

O vicecónsul de Portugal en Galicia, Manuel Silva, e fontes do Tribunal Superior de Xustiza de Galicia, sinalaron que concluíron os trámites para identificar o cadáver do maquinista, de nacionalidade portuguesa, cuxos restos mortais serán repatriados.

Fontes do citado alto tribunal precisaron que están pendentes do envorcado de datos da outra caixa negra do tren, que é da compañía lusa Comboios de Portugal, que operaba conxuntamente esa liña entre Vigo e O Porto.

Comentarios