Sábado. 15.12.2018 |
El tiempo
Sábado. 15.12.2018
El tiempo

O Grove loita para que a Festa do Marisco sexa de Interese Internacional

Imagen de la carpa de desgustación durante el evento gastronómico
Imagen de la carpa de desgustación durante el evento gastronómico
O Goberno local espera conseguir o obxectivo para o ano próximo ou no exercicio 2018

Que a Festa do Marisco é un poderoso reclamo que atrae ao Grove a miles de visitantes é unha realidade que se pode constatar desde hai varias décadas, do mesmo xeito que o é que entre quen o saborean na súa carpa de degustación hai unha alta porcentaxe de persoas procedentes doutros países. O evento gastronómico, que finalizou o día 16, transcende das fronteiras de España, pero carece da bitola que lle permita promocionarse como Festa e Interese Turístico Internacional. Conseguir este selo é o reto que se marcan os compoñentes do Goberno local, presidido por Joaé María Cacabelos.

O Concello considera que ten practicamente realizado o traballo necesario para obter este recoñecemento e cumpre con todos os requisitos que esixe a Xunta de Galicia para facerse con el, por iso é polo que o reto que se marcará é obtelo para o próximo ano. De non ser así, non dubidan de que o lograrán en 2017. Ademais da calidade dos produtos que ofrece, a profesionalidade do servizo e a multitudinaria presenza de visitantes, o Concello tamén poderá acreditar na súa solicitude que cumpre cunha condición básica, a de promocionar o evento noutros países. Nos dous últimos anos divulgou a Festa do Marisco a través de medios de comunicación de catro países: Alemaña, Suíza, Italia e Portugal. 

Conseguir a bitola da internacionalidad equivale a contar con máis recursos para facer publicidade fóra de España, onde o Concello ten claro que hai un mercado que lle permitiría crecer, aínda que o seu obxectivo non sexa só atraer as máis visitantes con motivo da festa, senón lograr que esta sirva de referencia para dar a coñecer o municipio para que o visiten en máis ocasións.

COMENSAIS. Entre os comensais que se achegaron ata a carpa de degustación do Grove figuraron portugueses, franceses, italianos, rusos, coreanos e japones, ademais de españois da maior parte das comunidades autónomas.

Aínda que o balance definitivo non está pechado, os datos provisionais resultan significativos para valorar o impacto que tivo, xa que nos once días que durou a Festa do Marisco foron vendidas ao redor de 120.000 racións. Partindo deste dato, os organizadores cifran entre 70.000 e 80.000 o número de asistentes á mesma.

Os ingresos ascenden a 600.000 euros. Esta cantidade supera a achega realizada polas arcas municipais para facer fronte aos gastos, o que non equivale a que se produciu un superávit, porque unha parte do diñeiro que entrou nas caixas será destinado ao pago dos concesionarios que instalaron postos, aos que corresponde entre o 25 e o 30%, o aluguer de carpas e os gastos de publicidade. Ademais, neste apartado non está contabilizada o investimento destinado ás actuacións musicais e outros eventos complementarios.

O Grove loita para que a Festa do Marisco sexa de Interese...
Comentarios