A PO-551, principal alternativa

A Xunta intensifica o ritmo das obras do desdobramento do Corredor do Morrazo

No primeiro subtramo está a progresarse na execución de muros de sostén do viaduto de Moura, mentres que no segundo trabállase na ampliación dos pasos inferiores e no movemento de terras en desmonte e terraplén

Os traballos que se están realizando no Corredor do Morrazo para a transformación deste viario en autovía avanzan a bo ritmo cando se cumpren 28 días do peche ao tráfico dos dous primeiros tramos -entre Rande e Meira- co fin de garantir a seguridade dos usuarios e dos operarios.

No primeiro subtramo, de 3,2 quilómetros, comprendido entre Rande e o enlace de Domaio, está a avanzarse de xeito importante no movemento de terras e tamén na execución de muros de sostén do viaduto de Moura, mentres que no segundo subtramo, que comprende ata o quilómetro 7,3 (enlace de Domaio-enlace de Meira), tras a roza e a ampliación dos colectores de drenaxe transversal, trabállase na ampliación dos pasos inferiores e no movemento de terras en desmonte e terraplén.

Con este proxecto, a Xunta cumpre o seu compromiso de dotar á comarca do Morrazo dunha autovía libre de peaxe, que resolva os problemas de capacidade do corredor actual, xa que por esta vía circulan ao redor de 15.000 vehículos ao día, unha cifra que alcanza os 20.000 moitas xornadas de verán.

INVERSIÓN. O investimento total no proxecto é de 53,38 millóns de euros. As obras están programadas en tres tramos: O primeiro, entre Rande e o enlace de Domaio, empezouse a reformar o 22 de outubro de 2015 e, cun prazo de execución de 24 meses, suporá un investimento duns 20 millóns de euros. A actuación recolle varias estruturas singulares, como o viaduto no enlace de Rande sobre a glorieta existente, o viaduto dá Moura ou o túnel de Montealegre.

No segundo tramo, entre o enlace de Domaio e o de Meira, comezaron as obras o pasado mes de xuño, adxudicadas á empresa Dragados SA por 13,3 millóns de euros e un prazo de execución de 18 meses. Os traballos inclúen o desdobramento, a remodelación de enlácelos, o duplicado do viaduto da Moura e a ampliación de pasos inferiores e dun superior.

No terceiro tramo, entre o enlace de Meira e o primeiro enlace de Cangas, o investimento será de 16 millóns de euros. A Xunta prevérealizar proximamente a licitación do mesmo.

Desde a realización do corte, o pasado 2 de novembro, está a traballarse de xeito intensivo nos dous subtramos, incluso durante os fins de semana, e con todos os medios dispoñibles para realizar a obra con moita brevidade e minorar así os trastornos aos usuarios.

O peche do Corredor, que se executa seguindo as recomendacións da Dirección Xeral de Tráfico e da Garda Civil, estenderase ata o 23 de xaneiro, aínda que se reestablecerá temporalmente a circulación entre os días 21 de decembro e 8 de xaneiro, ambos os incluídos, para non interferir na operación especial de tráfico con motivo do Nadal.

Comentarios