'MasterChef' faise co Guiness como o programa de cociña máis exitoso

A BBC estreou o formato en 2005 e xa supera as 38 tempadas ► Máis de 52 países, entre eles España, xa apostaron polo programa culinario

Guiness Wolrd of Records recoñeceu a MasterChef como o formato televisivo de cociña de máis éxito, xa que desde a súa estrea na BBC británica en 2005, onde acumula xa 38 tempadas, adaptouse en máis de 52 países, entre eles España na súa versión adulta, infantil e celebridades.

Con millóns de espectadores en Asia, Oriente Medio, Países Nórdicos, Europa Central e do Leste, así como nos principais países de Europa Occidental, o programa mostra a evolución de afeccionados á cociña, algúns dos cales lograron dedicarse profesionalmente ao oficio grazas á aprendizaxe adquirida durante e tras o concurso.

En España, é o caso de Carlos Maldonado, gañador da terceira edición, que tras licenciarse no Basque Culinary Center, abriu este verán o seu restaurante Raíces en Talavera de la Reina (Toledo), a súa localidade natal.

Segundo recorda este mércores nunha nota a produtora Shine Iberia, que o realiza en colaboración con RTVE, "o 85 por cento dos concursantes das cinco tempadas emitidas ata hoxe en España traballan en negocios relacionados coa gastronomía, desde restaurantes a programas de televisión".

"O 85 por cento dos concursantes das cinco tempadas emitidas ata hoxe en España traballan en negocios relacionados coa gastronomía, desde restaurantes a programas de televisión"

Precisamente, La 1 emitiu este martes o programa número cen de MasterChef, contando as versións adulta, infantil e de celebridades, esta última nas grellas con gran éxito de audiencia.

A consecución do título de Récord Mundial Guinness está baseada no número de adaptacións locais, sendo Maldivas, Costa Rica e Cambodia os últimos países en lanzar o programa.

Peter Salmon, xefe do equipo creativo de Endemol Shine Group, expresou na nota o "orgullo" da produtora, que a través das súas diferentes empresas engadiu "sabor local, cultura, cor e carácter ao formato" para enganchar ao público de cada país.

Creado orixinalmente por Franc Roddam, o formato lanzouse en 2005 como MasterChef Goes Large en Reino Unido, onde, trece tempadas despois, "volveu a crecer en audiencia"; en Estados Unidos a oitava tempada converteuse no show máis disto en FOX o pasado verán, e en Australia case un terzo da poboación viu a final da segunda tempada, convertendo MasterChef no programa máis visto de todos os tempos.

En España recibiu todos os principais premios da industria televisiva en España, desde as Ondas ao Iris da Academia de TV, pasando polo da Crítica de FesTVal, ademais dos que mostran o recoñecemento da audiencia (Zapping e ATR) ou a profesión gastronómica (Premio Nacional de Gastronomía).

Comentarios