Os alcaldes do Morrazo aplauden a mellora da seguridade na Autovía

Moaña pide que se pinte de amarelo a zona do terceiro tramo e Cangas que se revise a velocidade

En algunas zonas del vial, como en la que da acceso a la rotonda de Rande, ya hay bandas reductoras. GONZALO GARCÍA
photo_camera Nalgunhas zonas do viario, como na que dá acceso á rotonda de Rande, xa hai bandas reductoras. GONZALO GARCÍA

Os máximos responsables dos gobernos locais da comarca ven con bos ollos a decisión da Xunta mellorar a seguridade viaria na recentemente inaugurada AG-46despois de que rexistrase dous accidentes en apenas seis días desde a súa apertura.

Os sucesos concentráronse no tramo no que os catro carriis estréitanse para volver enlazar co antigo Corredor, que se reconverterá a autovía a finais de verán do ano que vén. De feito, está en obras na actualidade. "Pero está pintado de branco. Ao non ter a cor amarela distintiva das obras, moita xente despístase", apunta a rexedora de Moaña, Leticia Santos, que cre que o sucedido deixou en evidencia "que a sinalización que se puxo no momento era insuficiente". "Eu, como condutora, tiven a sensación de que as sinais de redución de velocidade están demasiado enriba do punto crítico", explica a alcaldesa, que foi a única da comarca que non acudiu á inauguración do viario que celebrou a Xunta o pasado venres, "porque aínda que queiran inaugurar, aínda hai un tramo sen concluír", afirma a máxima responsable do Consistorio moañés.

Xosé Manuel Pazos, rexedor de Cangas
"Durante a inauguración, eu xa expresei a miña opinión de que 120 km/h é unha velocidade excesiva"

Precisamente o martes, a Mancomunidade mantivo unha reunión co delegado da Axencia Galega de Infraestruturas que traballa de enlace entre a Consellería e as alcaldías, "para que nos avanzasen algúns detalles dos traballos do treito tres", cuxa conversión en autovía non xerará cortes de tráfico, tal e como ocorreu cos outros dous tramos, "pero se afectará a algúns viais secundarios, e temos que avisar a todos vos usuarios destes que se poidan ver afectados", apuntou Santos.

Pola súa banda, o alcalde de Cangas, Xosé Manuel Pazos, cre que "todas as reformas en materia de seguridade viaria son necesarias e benvidas", pero aclara que el mesmo, na inauguración, "díxenlle a todos aqueles que me quixeron ouvir que me parece que 120 km/h é unha velocidade excesiva para un tramo tan curto". Pazos considera que se debería repensar o límite establecido e que debería impulsarse a sinalización horizontal. "As bandas sonoras poderían ser máis efectivas que as verticais", opina, aínda que recoñece que esa é unha decisión que incumbe aos técnicos encargados da obra.

 

Leticia Santos, alcaldesa de Moaña
"Eu, como condutora, tiven a sensación de que as sinais de redución de velocidade están moi enriba do punto crítico"

Sobre os perigos que entraña o aumento da velocidade permitida tamén fala a alcaldesa de Marín, María Ramallo, que aínda conserva amargos recordos de cando a Variante que pasa pola vila empezou a funcionar. "A apertura de novas infraestruturas melloradas invita á xente a aumentar a velocidade, por iso é importante limitar iso". Ramallo propón, incluso, que se habiliten radares para concienciar máis aos condutores.

A portavoz de Urbanismo do PSOE no Parlamento galego, María Pierres, tamén preguntou á Xunta acerca das "evidentes eivas de seguridade" que, na súa opinión, presenta a nova infraestrutura do Morrazo.

Comentarios