martes. 26.10.2021 |
El tiempo
martes. 26.10.2021
El tiempo

A alcaldesa de Cangas cesa a dous edís do PSOE

La playa de Rodeira, en Cangas. ALBA SOTELO
A praia de Rodeira, en Cangas. ALBA SOTELO
A causa está na perdida de confianza da gobernanta local cara aos seus socios de goberno trala  mala xestión que estes levaron a cabo nas obras da praia de Rodeira

La alcaldesa de Cangas, Victoria Portas, que este martes cumple cinco meses al frente del consistorio, cesó de manera fulminante a dos de los cuatro concejales socialistas con los que forma un gobierno de coalición. La medida afecta a los responsables de Deportes y Urbanismo, Eugenio González; y a la de Medio Ambiente, Mar, Rural e voluntariado, Pilar Nogueira. Y la razón esgrimida es lo acontecido con parte de la dunas de la playa de Rodeira, donde se pretendía realizar un campeonato deportivo que costeaba la mancomunidade, pero que precisaba una adaptación de los terrenos.

En esa tarea es donde ambos responsables políticos, según relata la alcaldesa, permitieron el destrozo de una parte de la superficie dunar protegida. Fueron los vecinos de la zona, a base de movilizaciones y protestas, quienes lograron que se parasen las obras.

La alcaldesa estuvo ausente del Concello en los últimos días por razones personales, pero en su reparición, el martes, firmó los ceses de ambos ediles, tras señalar de manera textual que “me veo en la obligación de cesar de inmediato a los dos máximos responsables de esta situación por su negativa a la petición que les hice para que presentasen su dimisión”.

Portas gobierna en minoría, con los cuatro concejales de su formación, ACE, y hasta ahora con los cuatro del PSOE. El grupo con mayor representación en Cangas es el PP, con 7 ediles, mientras que BNG y el grupo vecinal Avante cuentan, respectivamente, con 3 representantes cada uno.

Portas tendió también la mano “ao resto de grupos de esquerda e progresistas”, y les animó “a que arrimen o ombreiro e traballen en tándem con esta alcaldesa"

La medida adoptada deja en el aire el futuro del gobierno, así como la decisión que adoptarán a partir de ahora los dos concejales socialistas que, de momento, se mantienen en el equipo de gobierno.

Victoria Portas aclaró en el momento de tomar la decisión que la tomó “porque o día que me comprometín con todos os veciños e veciñas de Cangas a que este goberno sería distinto, fíxeno coa convicción e sen cadeas de ningún tipo, posto que esta alcaldesa non quere únicamente manter unha cadeira custe o que custe, senón que busca a mellora do municipio con traballo e esforzo e cando se cometen erros hai que ter a valentía de asumilos”.

“Con esta palabra ratifícome na decisión tomada e garanto que non é revanchismo cara ao PSOE, xa que esta decisión non afecta as concellerías de Desenvolvemento económico, emprego e persoal, Sagrario Martínez, e á de Obras, Insfraestructuras, Educación e Xuventude, de Ingrid Loredana, que poderán seguir desempeñando as súas funcións como ata o de agora”.

Portas tendió también la mano “ao resto de grupos de esquerda e progresistas”, y les animó “a que arrimen o ombreiro e traballen en tándem con esta alcaldesa, que hoxe, unha vez máis, lles demostrou que non lle tremerá o pulso parta tomar decisións cando haxa que tomalas”.

La alcaldesa señaló que “púxenme a traballar de inmediato para que, canto antes, se rexenere novamente este espazo natural e se devolva ao seu estado anterior”

La alcaldesa de Cangas afirmó también que, “como responsable de rodas as áreas non podo pasar por alto este acontecemento que terminou con parte das dunas da praia de Rodeira, onde se pretendía realizar un campionato deportivo que non supoñía gasto ningún para as arcas municipais porque o investimento proviña da mancomunidade, e pola contra sí era un bo reclamo para a visita de deportistas e afeccionados ás nosas costas. O único que solicitaban era unhas instalacións acordes ao campionato. Por suposto, isto trasládase ao responsable da área de Deportes para esa adecuación. Á miña volta, atópome con que se esnaquizaron parte das dunas da praia de Rodeira e a súa flora para a celebración deste camionato, ata o punto de que asociacións do municipio tiveron que manifestarse para paralizar os traballos que, polo visto, se estaban a realizar con maquinaria pesada”.

También señaló que “púxenme a traballar de inmediato para que, canto antes, se rexenere novamente este espazo natural e se devolva ao seu estado anterior”.

A alcaldesa de Cangas cesa a dous edís do PSOE
comentarios
ç