A empresa Estaleiros e Servizos Amura naceu na parroquia marinense de Seixo fai xa 18 anos. Dedícase á reparación e produción de embarcacións de recreo e entre os seus últimos proxectos atópase a construción dun pequeno barco pioneiro no sector do luxo. A súa fonte de inspiración atópaa nas embarcacións típicas para un día de lecer habituais das zonas de Miami, Eivissa ou Dubai. Por encargo dun cliente en Cádiz, porá rumbo a México nas próximas semanas.
Cándido da Silva, copropietario da empresa xunto á súa muller, Ángeles Rosales
Pero este non é o único proxecto en marcha da empresa. "Tamén traballamos en megayates", como no que porán a punto nas próximas semanas en Vigo, de 112 metros de eslora, que será o iate privado máis grande que se realizará en España ata o momento. Entre as especialidades ás que se dedican desde Amura destaca o pintado profesional, para o que dispoñen dun equipo profesionalizado con sete persoas dedicadas en exclusiva a iso.
Entre os seus proxectos destaca a creación dun barco punteiro comisionado en Cádiz, que partirá nas próximas semanas a México
Cun mercado da pesca en declive, explica Da Silva, o mundo náutico do luxo está en aumento, do mesmo xeito que o seu equipo. Un total de 22 persoas compoñen a día de hoxe a compañía, a única de Galicia deste tamaño enteiramente especializada neste sector. "Hai moi poucas empresas porque ninguén se sae do normal", explica o copropietario.
A pesar de nacer en Seixo, lugar de orixe de Da Silva, a falta de espazo para aumentar a compañía na localidade marinense obrigoulles a trasladar o seu negocio a Vigo co obxectivo de poder pór en funcionamento as infraetructuras que precisan.
AMPLIACIÓN EN VIGO. A nave en Marín atópase nun terreo de 22.000 metros cadrados, no camiño de Castiñeiras, que empregan como almacén e oficinas ante as diversas dificultades burocráticas coas que se toparon á hora de ampliar na zona. "O negocio industrial en Marín morre" e Amura é vítima diso. Ante esta falta de espazo e a inexistencia dun polígono industrial na vila marinense, decidiron trasladar o seu taller a Vigo, onde dispoñen dunha cabina especializada para o pintado de embarcacións de luxo de grandes dimensións.
"Se houbese algunha oportunidade de quedarnos en Marín, fariámolo", destaca Da Silva. A industria, di, "xera moitos postos de traballo e consumo na hostalería e comercio local".
En canto ás esperanzas de futuro, "a tendencia é sempre cara arriba", destaca o copropietario, "o ano pasado eramos 17, fai catro, nove, se cadra dentro de dez somos 50".