Sábado. 17.11.2018 |
El tiempo
Sábado. 17.11.2018
El tiempo

Marín reduciu en cinco anos os accidentes de tráfico á metade

Zona da rúa Jaime Janer onde un home morreu este verán tras un accidente. CHRISTIAN FERNÁNDEZ
Zona da rúa Jaime Janer onde un home morreu este verán tras un accidente. CHRISTIAN FERNÁNDEZ

A oposición pídelle ao Goberno local máis accesibilidade para os peóns e que se estude a sinistralidade nas distintas rúas

A preocupación pola seguridade viaria na vila marinense está na axenda política desde que o Goberno local mostrou, a pasada semana, a súa intención de aplicar os 30 km/h como velocidade máxima en todo o centro urbano, unha medida solicitada pola oposición tras o tráxico accidente mortal que se produciu en Jaime Janer este verán.

As distintas forzas políticas do Consistorio debateron as propostas achegadas pola concelleira non adscrita, Pilar Blanco, e a portavoz do BNG, Lucía Santos, en sendas mocións, que levarán ao Pleno da próxima semana. A non ser que se produzan cambios de última hora, ambos os documentos sairán adiante co voto unánime dos membros da Corporación, a pesar de que os populares non tiñan clara a súa posición con respecto aos outros puntos que recollen as mocións, máis aló da aplicación da zona 30.

"O BNG pídenos que tomemos máis medidas para reducir a sinistralidade, pero xa puxemos lombos en diversos puntos, como en Jaime Janer e en Concepción Areal", asegura o concelleiro de Tráfico, Francisco Estévez, que con todo informou que o seu partido está a favor da proposta de Pilar Blanco de que se realice un novo estudo pormenorizado da seguridade viaria nas rúas e estradas do municipio. "No seu día xa se fixo un, pero encargaremos outro máis completo, no que utilizaremos unha orde de prioridade claro: os peóns, as bicicletas e, para rematar, os coches".

Aínda que a peonalización do centro urbano de Marín dista moito de converterse nunha realidade próxima, as cifras de accidentes de tráfico apuntan a unha mellora indubidable da sinistralidade do municipio. Segundo recolle a Policía Local, os accidentes rexistrados pasaron de ser 119 en 2013, a 138 en 2014 e 60 en 2017. é dicir, que en cinco anos reducíronse á metade os sinistros na estrada. A pesar de todo, Estévez indica que nos balances de 2013 e 2014 tamén se incluían "os partes amigables, ou sexa, que os sucesos de gravidade non eran tantos".

EN SEGUNDO PLANO. Aínda que a concelleira non adscrita mostrouse onte satisfeita polo apoio que o Goberno local deulle á moción durante a comisión, asegura que "non as temos todas connosco", xa que considera que as medidas que se piden son "de carácter urxente" e, aínda que é necesario tomalas, deberíase elaborar un Plan de Tráfico "para ter unha base sobre a que seguir mellorando". "Solicitamos celeridade", declarou Blanco, e compromiso por parte dos populares de que algunhas das restricións que xa existen, como a que prohibe ao tráfico pesado circular polo centro urbano, "de verdade se cumpran, porque iso segue a acontecer todos os días".

"Non valen desculpas, a seguridade viaria non é unha prioridade para este Concello e debe selo", sentenciou.

Pola súa banda, a portavoz do BNG, Lucía Santos, pediu ao concelleiro que este asunto "se leve adiante e non quede nun caixón, como tantas outras veces pasou con mocións e acordos".

Marín reduciu en cinco anos os accidentes de tráfico á metade
Comentarios