O novo colector da Avenida de Ourense de Marín xa está en funcionamento

A empresa executora clausurou a antiga Estación dá Lonxa e puxo en marcha a nova estación de bombeo
Un momento de la visita de la conselleira Ethel Vázquez al colector el pasado mes de septiembre. J.C.
photo_camera Un momento da visita da conselleira Ethel Vázquez ao colector o pasado mes de setembro. J.C.
O novo colector da Avenida de Ourense xa se atopa en funcionamento, tras a finalización da obra o pasado mes de setembro e logo de dous anos de duración. Esta foi unha actuación de saneamento imprescindible, coa que se espera mellorar o ecosistema da ría de Pontevedra. A súa execución estivo incluída nun convenio asinado entre o Concello e a Xunta de Galicia, a través do organismo Augas de Galicia, e supuxo un investimento de 1.802.130,15 euros.

A instalación do colector derivará as augas residuais, tanto do municipio como do colector portuario, á depuradora de Praceres, que se atopa en fase de ampliación e mellora. Ademais, a actuación tamén incluíu a instalación dun tanque de tormentas cunha capacidade de 1.500 metros cúbicos. Esta estrutura, antes inexistente no Concello, serve para a laminación das augas pluviais recibidas.

A concelleira de Medio Ambiente, Marián Sanmartín, explicou que a empresa executora da obra, Copcisa, terminou coa fase final da obra retirando as bombas que se atopaban na Estación dá Lonxa, dentro do recinto portuario. Esa estación queda oficialmente clausurada e a partir de agora o saneamento funcionará a través do novo colector.

HUMANIZACIÓN. Nestes momentos, a Avenida de Ourense atópase en plena transformación. Esta humanización forma parte da estratexia Marín Dusi e xa leva parte da súa execución avanzada, que poderá finalizarse ao longo deste ano.

O proxecto contempla diferentes distribucións do espazo urbano. No primeiro tramo, que comeza en Cantodarea, está a habilitarse unha beirarrúa de dous metros de ancho, unha senda peonil de 3,5 metros e o carril bici, de tres metros.

No segundo tramo haberá unha vía coexistente para os peóns e o carril bici, que terá tres metros de ancho. Entre o Concello e a Praza de España, o espazo distribuirase en 3 metros de beirarrúa e 2,5 metros destinado ao carril das bicicletas.

"Tratar dunha humanización integral coa que conseguiremos unha Avenida de Ourense cómoda e sostible para todos", declara a alcaldesa, María Ramallo. Tamén para o medio ambiente, xa que recentemente foi adxudicado un lote específico para a renovación de todo a iluminación, que pasará a ter tecnoloxía LED, o que redundará nun importante aforro enerxético.

Comentarios