A instalación do colector derivará as augas residuais, tanto do municipio como do colector portuario, á depuradora de Praceres, que se atopa en fase de ampliación e mellora. Ademais, a actuación tamén incluíu a instalación dun tanque de tormentas cunha capacidade de 1.500 metros cúbicos. Esta estrutura, antes inexistente no Concello, serve para a laminación das augas pluviais recibidas.
A concelleira de Medio Ambiente, Marián Sanmartín, explicou que a empresa executora da obra, Copcisa, terminou coa fase final da obra retirando as bombas que se atopaban na Estación dá Lonxa, dentro do recinto portuario. Esa estación queda oficialmente clausurada e a partir de agora o saneamento funcionará a través do novo colector.
HUMANIZACIÓN. Nestes momentos, a Avenida de Ourense atópase en plena transformación. Esta humanización forma parte da estratexia Marín Dusi e xa leva parte da súa execución avanzada, que poderá finalizarse ao longo deste ano.
O proxecto contempla diferentes distribucións do espazo urbano. No primeiro tramo, que comeza en Cantodarea, está a habilitarse unha beirarrúa de dous metros de ancho, unha senda peonil de 3,5 metros e o carril bici, de tres metros.
No segundo tramo haberá unha vía coexistente para os peóns e o carril bici, que terá tres metros de ancho. Entre o Concello e a Praza de España, o espazo distribuirase en 3 metros de beirarrúa e 2,5 metros destinado ao carril das bicicletas.
"Tratar dunha humanización integral coa que conseguiremos unha Avenida de Ourense cómoda e sostible para todos", declara a alcaldesa, María Ramallo. Tamén para o medio ambiente, xa que recentemente foi adxudicado un lote específico para a renovación de todo a iluminación, que pasará a ter tecnoloxía LED, o que redundará nun importante aforro enerxético.