sábado. 10.04.2021 |
El tiempo
sábado. 10.04.2021
El tiempo

O novo colector da Avenida de Ourense de Marín xa está en funcionamento

Un momento de la visita de la conselleira Ethel Vázquez al colector el pasado mes de septiembre. J.C.
Un momento da visita da conselleira Ethel Vázquez ao colector o pasado mes de setembro. J.C.
A empresa executora clausurou a antiga Estación dá Lonxa e puxo en marcha a nova estación de bombeo
O novo colector da Avenida de Ourense xa se atopa en funcionamento, tras a finalización da obra o pasado mes de setembro e logo de dous anos de duración. Esta foi unha actuación de saneamento imprescindible, coa que se espera mellorar o ecosistema da ría de Pontevedra. A súa execución estivo incluída nun convenio asinado entre o Concello e a Xunta de Galicia, a través do organismo Augas de Galicia, e supuxo un investimento de 1.802.130,15 euros.

A instalación do colector derivará as augas residuais, tanto do municipio como do colector portuario, á depuradora de Praceres, que se atopa en fase de ampliación e mellora. Ademais, a actuación tamén incluíu a instalación dun tanque de tormentas cunha capacidade de 1.500 metros cúbicos. Esta estrutura, antes inexistente no Concello, serve para a laminación das augas pluviais recibidas.

A concelleira de Medio Ambiente, Marián Sanmartín, explicou que a empresa executora da obra, Copcisa, terminou coa fase final da obra retirando as bombas que se atopaban na Estación dá Lonxa, dentro do recinto portuario. Esa estación queda oficialmente clausurada e a partir de agora o saneamento funcionará a través do novo colector.

HUMANIZACIÓN. Nestes momentos, a Avenida de Ourense atópase en plena transformación. Esta humanización forma parte da estratexia Marín Dusi e xa leva parte da súa execución avanzada, que poderá finalizarse ao longo deste ano.

O proxecto contempla diferentes distribucións do espazo urbano. No primeiro tramo, que comeza en Cantodarea, está a habilitarse unha beirarrúa de dous metros de ancho, unha senda peonil de 3,5 metros e o carril bici, de tres metros.

No segundo tramo haberá unha vía coexistente para os peóns e o carril bici, que terá tres metros de ancho. Entre o Concello e a Praza de España, o espazo distribuirase en 3 metros de beirarrúa e 2,5 metros destinado ao carril das bicicletas.

"Tratar dunha humanización integral coa que conseguiremos unha Avenida de Ourense cómoda e sostible para todos", declara a alcaldesa, María Ramallo. Tamén para o medio ambiente, xa que recentemente foi adxudicado un lote específico para a renovación de todo a iluminación, que pasará a ter tecnoloxía LED, o que redundará nun importante aforro enerxético.

O novo colector da Avenida de Ourense de Marín xa está en...
comentarios
ç