As obras do Corredor obrigarán a cortar a PO-313 durante máis de tres meses

Os traballos custarán máis de 900.000 euros â??Unha vez finalizada a obra do paso inferior volverase a traballar no enlace de Meira

Itinerario alternativo al vial autonómico que une Marín y Moaña. JAVIER CERVERA-MERCADILLO
photo_camera Itinerario alternativo ao viario autonómico que une Marín e Moaña. JAVIER CERVERA-MERCADILLO

Os traballos de ampliación de capacidade do Corredor do Morrazo chegan á súa terceira fase, coa construción dun paso inferior na PO-313, a estrada que une os municipios de Marín e Moaña. Desde última hora da tarde do martes un tramo de 100 metros deste viario está cortado ao tráfico no enlace de Broullón, entre as dúas rotondas que dan acceso ao propio Corredor.

En principio, así permanecerá durante máis de tres meses, pois esa é a duración estimada das obras que este martes puxo en marcha a Consellería de Infraestruturas e Vivenda. A construción deste paso inferior custará ás arcas autonómicas uns 965.000 euros e permitirá que nun futuro poidan continuar os traballos para dotar a este terceiro tramo do Corredor de catro carriis de circulación.

O corte obrigará aos condutores que circulan pola PO-313 desde Marín cara a Moaña a ter que entrar no Corredor do Morrazo, percorrer máis dun quilómetro para facer un cambio de sentido na marcha e volver percorrer unha distancia moi similar polo viario de alta velocidade para poder tomar a saída cara a Moaña. A situación tamén se repite para os condutores que circulan en dirección contraria.

ENLACE DE MEIRA. Unha vez rematados estes traballos na PO-313, as obras volverán de novo ao enlace de Meira (na EP-1102), unha conexión que este mesmo martes abríase ao tráfico logo de varias semanas.

Unha vez finalizada a actuación, que o martes comezou a executarse entre as rotondas da PO-313,no enlace de Meira faranse as modificacións necesarias do paso superior que se atopa en punto quilométrico 7,340 e executarase o novo ramal de entrada á autovía en sentido Cangas.

Pero os trabjos en enlácelos, necesarios para continuar con determinados traballos no propio Corredor, non impiden que as obras continúen noutros tramos deste viario. De feito, a adxudicataria seguirá traballando na ampliación do viaduto e tamén na drenaxe longitudinal da autovía.

Desde o mes de maio, os condutores dispoñen de 7,3 quilómetros de dobre carril para cada sentido de circulación na Autovía do Morrazo, o que supuxo unha mellora da seguridade para os condutores e menos atascos para un viario que concentra un gran número de vehículos ao día. De cumprirse todos os prazos, a terceira fase que se está executando podería rematarse na primavera.

Infraestrutura. Atascos e accidentes
Graves accidentes e grandes atascos. Durante anos, o Corredor do Morrazo foi escenario de incidencias que crispaban aos condutores que a diario utilizaban o viario e que vían como non cumpría coa finalidade para a que fora construído.

Por outra banda, os graves sinistros que aconteceron nesta infraestrutura e as vidas que se perderon nela cando unicamente dispuña dun carril de circulación en cada sentido fan aínda máis necesarias as obras que se están acometendo.

Comentarios