As obras do Inferniño, causa da avaría de Telefónica

A alcaldesa, María Ramallo explica que "os operarios están a traballar de xeito intenso para que ao longo dos próximos sete días póidase resolver a problemática»

María Ramallo. JOSE LUIZ OUBIÑA
photo_camera María Ramallo. JOSE LUIZ OUBIÑA

MARÍN. Unha avaría xerada polo desenvolvemento das obras de humanización do Inferniño. Esa foi a causa dos problemas coa conexión a internet e coa liña telefónica que se viviron nos últimos quince días en diferentes puntos do centro urbano de Marín. Segundo explicou o xoves a alcaldesa, María Ramallo, a reparación da avaría na rede de Telefónica xa se está realizando. De feito, algunhas das zonas afectadas, as máis próximas ao Inferniño, xa teñen restablecido o servizo. Con todo, outras máis afastadas, como A Moreira, Mogor ou Aguete, aínda terán que esperar a que se renove o cableado e soluciónese a rotura.

«Os operarios están a traballar de xeito intenso para que ao longo dos próximos sete días póidase resolver a problemática», afirmou a rexedora, que adiantou que o seu equipo tratará de facer públicas todas as novidades que a compañía lles traslade respecto diso do asunto, «para que os usuarios do servizo coñezan en todo momento o progreso da reparación da avaría, que está a resultar máis complexa do que se esperaba inicialmente». No rural, onde moitas persoas maiores dependen do teléfono fixo para estar comunicados con familiares e institucións, hai preto de 600 afectados.

Comentarios