Un tren refrixerado operará desde este mércores entre Marín e Alxeciras

Os máis de 1.650 quilómetros de percorrido convérteno no convoi destas características que cobre unha maior distancia a nivel nacional

Imagen aérea del Puerto de Marín. DP
photo_camera Imagen aérea del Puerto de Marín. DP

Renfe Mercancías porá en marcha este mércores un tren refrixerado que percorrerá cada semana os máis de 1.650 quilómetros que separa os portos de Alxeciras (Cádiz) e Marín, a maior distancia de ámbito nacional para un tren deste tipo.

Renfe explica, nun comunicado, que o tren, que no seu primeiro percorrido transportará unha carga de peixe conxelado, é o primeiro convoi destas características que circule entre Andalucía e Galicia.

Os máis de 1.650 quilómetros de percorrido convérteno tamén no tren refrixerado que cobre unha maior distancia a nivel nacional.

A periodicidade deste servizo de transporte de mercancías será semanal, cunha frecuencia en cada sentido, aínda que a compañía que contratou o servizo a Renfe Mercancías non descarta ampliar a frecuencia.

A saída da terminal do porto de Alxeciras producirase os mércores a última hora do día, e o regreso desde a terminal do porto de Marín está programado para os sábados a media tarde.

Renfe Mercancías e o cliente ao que presta este servizo comezaron as viaxes de proba no mes de decembro e os bos resultados destes ensaios tradúcense nun tren de 21 vagóns, cunha lonxitude total de 290 metros.

Estes trens, tamén denominados reefer, son de mercancías que transportan a súa carga en colectores refrixerados.

O tren de mercancías Alxeciras-Marín vai equipado con dous xeradores, un en uso durante todo o percorrido e outro preparado para porse en funcionamento no caso de que fallase o primeiro.

Os vagóns reciben alimentación dese xerador a través dun sistema de cableado que percorre todo o tren, o que asegura unha refrixeración homoxénea e constante que garante o transporte da mercancía en óptimas condicións.

Renfe Mercancías suma así un novo servizo para un cliente que "apostou polo ferrocarril como medio de transporte para reducir a súa pegada de carbono e gañar en rapidez e fiabilidade, aproveitando as vantaxes da intermodalidad das terminais portuarias", destacou.

Na actualidade, o transporte de mercancías por ferrocarril sitúase ao redor do 18 % en Europa, mentres que en España apenas supera o 4 %, apunta Renfe.

 

Comentarios